Gå til innhold

Trenger hjelp til og finne et spill jeg kan slappe av med!


Fanta4free

Anbefalte innlegg

leter etter spill jeg kan slappe av med, etter veldig lenge har jeg letet etter spill jeg kan slappe av med, lenge siden jeg har funnet noe og jeg er litt lei av action spill osv som er relativt hektiske til perioder....spill som jeg kan bruke som eks er vell braid, tiger woods pga tour xx, minecraft, forza, osv osv...

 

 

noen som vet om noen andre som er verdig og spille?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

leter etter spill jeg kan slappe av med, etter veldig lenge har jeg letet etter spill jeg kan slappe av med, lenge siden jeg har funnet noe og jeg er litt lei av action spill osv som er relativt hektiske til perioder....spill som jeg kan bruke som eks er vell braid, tiger woods pga tour xx, minecraft, forza, osv osv...

 

 

noen som vet om noen andre som er verdig og spille?

 

 

Jeg storkoste meg med XCOM Enemy Unknown. Det er et spill med planlegging, strategi etc. Ellers er vel Football manager spill som feks kan fungere for folk som liker fotball som er i den samme ånd.

Lenke til kommentar

Dear Esther er jo veldig avslappet, men og veldig kort. Jeg kosa meg skikkelig med Dark Souls, ble så vant til å dø at jeg ble veldig avslappa etter en liten stund. Jeg vil helst slippe å bli stressa av å spille og synes ofte at et spill ikke må være vanskelig for å være bra. Så det å spille gjennom Half Life-serien på easy var perfekt for meg.

Lenke til kommentar

Når jeg skal slappe av, spiller jeg trine 2. Syntes det er magisk å kun forholde seg til et 2d-spill. Du må bruke hodet bittelitt sånn logisk-messig, ellers er det bare å la øynene svømme med de deilige fargene i spillet :wee:

 

Spillet er foresten et utmerket co-op spill som du kan spille med kompiser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...