Gå til innhold

Bli med å forme fremtidens Diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Jeg mente ikke innlegg når jeg skrev tidligere. Jeg mente tråder. Man burde ha muligheten til å slette en tråd man selv har startet.

Endret av Slettet-YQ8U8xbZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mente ikke innlegg når jeg skrev tidligere. Jeg mente tråder. Man burde ha muligheten til å slette en tråd man selv har startet.

 

Forutsatt at ikke andre har postet i tråden ennå, så ser jeg ikke noe stort problem med det. Slettede tråder og innlegg havner i en skjult "papirkurv", så man vil alltid kunne oppdage troll som poster spam og så sletter det igjen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det ville ikke vært særlig smart - tenk hvor rotete det skulle blitt hvis alle bare kunne fjerne, alt etter humør og andre årsaker ... Det beste er å tenke seg veldig godt om, før man i det hele tatt lager seg en tråd, og hvis tråden går i uønsket retning, kontakte moderator å få assistanse

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke innlegg når jeg skrev tidligere. Jeg mente tråder. Man burde ha muligheten til å slette en tråd man selv har startet.

 

Me vil neppe la brukarane få slette eigne innlegg og trådar. Då kan me risikere at brukarar med titusenvis av innlegg tar med seg det dei har skrive når dei går. Tenk deg om Simen1 fant ut at han ikkje ville meir og sletta sine 60 000 innlegg (60k, ny milepæl!).

 

Me kunne sikkert laga gode algoritmar på at du kan få slette trådar eller innlegg vis-om-atte, men det lettaste er at brukarane tar kontakt dersom dei vil ha noko sletta. Dersom me meiner innhaldet er av personleg art eller liknande så kan me slette for deg.

Lenke til kommentar

Sliter litt med å finne ut når noen poster på mine tråder osv.. Eneste måten jeg legger merke til det på er når jeg får en epost. Jeg synes det burde være en lignende facebook varsel som viser litt bedre når noen for eksempel quoter posten din eller svarer på en av postene du følger. Kan være meg som bare har oversett noe her... Og om noen har et svar på hvor jeg ser når noen kommenterer eller svarer så takker jeg for svar. Skal prøve å huske å sjekke innom om noen dager :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Sliter litt med å finne ut når noen poster på mine tråder osv.. Eneste måten jeg legger merke til det på er når jeg får en epost. Jeg synes det burde være en lignende facebook varsel som viser litt bedre når noen for eksempel quoter posten din eller svarer på en av postene du følger. Kan være meg som bare har oversett noe her... Og om noen har et svar på hvor jeg ser når noen kommenterer eller svarer så takker jeg for svar. Skal prøve å huske å sjekke innom om noen dager :)

 

På forhånd takk!

Egentlig ikke tråden for support, men jeg kan komme med et kjapt svar. Gå inn i kontrollpanelet, og deretter fanen som heter "varslingsinnstillinger", huk av boksen under "varslingsinnstiller" som heter "Varslingsmetode ved svar i mine fulgte tråder"

 

Dette ser sånn ut: (Bilde ligger i spoiler)

 

 

y9mIbI7.png

 

 

 

Edit: Dette innebærer at du følger tråden, som kan gjøres ved å trykke på denne knappen øverst på siden:

 

(Bilde ligger i spoiler)

FnlO9HN.png

 

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar

Egentlig ikke tråden for support, men jeg kan komme med et kjapt svar. Gå inn i kontrollpanelet, og deretter fanen som heter "varslingsinnstillinger", huk av boksen under "varslingsinnstiller" som heter "Varslingsmetode ved svar i mine fulgte tråder"

 

Dette ser sånn ut: (Bilde ligger i spoiler)

 

 

y9mIbI7.png

 

 

 

Edit: Dette innebærer at du følger tråden, som kan gjøres ved å trykke på denne knappen øverst på siden:

 

(Bilde ligger i spoiler)

FnlO9HN.png

 

Beklager, trodde dette var en tråd der man skulle diskutere hva mer man kunne ønske ut av funksjonalitet osv. Men takker for svar!

Jeg lar spørsmålet bli liggende, om der er noen moderatorer som mener det er en helt på tryne plassering av en slik post så kan de fjerne den :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har dette treffet være enda, eller? :)

Ja, vi hadde treff! ;)

 

Det var veldig trivelig og lærerikt, det var elleve forumbrukere som kom og snakket med oss. Vi kom inn på litt av hvert av temaer i de tre timene vi holdt på.

 

Vi kommer til å ta noen av diskusjonene videre her i forumet i de kommende ukene. Vi kommer med mer fyldig sammendrag snart og kommer til å legge opp til noen diskusjoner rundt det vi diskuterte. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...