Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ber deg ikke å dokumentere at noen innhar mindre baggasje, hva er det du snakker om her?

Lær din litteraturhistorie. Så vil nok det subtile hintet bli dokumentert for deg.

 

Du har påstått at alle feminister er rasister og at alle feminister dermed deltar I en systematisk diskriminering av menn.

Korrekt. Med basis i deres ideologi som er rasistisk. Dvs deres hat mot menn basert på deres genetikk. Eksemplarisk beskrivelse av klassisk rasisme.

 

Men dette er tydeligvis resultatet av at du personlig er bitter for noe, ettersom du ikke kan komme med dokumentasjon.

Dokumenter.

 

I det hele tatt og forsetter å kverulere på om du trenger å dokumentere det. Om det er så åpenlyst, så er det bare å dokumentere det.

Dokumentere aksiomer er som å kjempe mot vindmøller.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lær din litteraturhistorie. Så vil nok det subtile hintet bli dokumentert for deg.

 

 

Korrekt. Med basis i deres ideologi som er rasistisk. Dvs deres hat mot menn basert på deres genetikk. Eksemplarisk beskrivelse av klassisk rasisme.

 

 

Du har forsatt ikke dokumentert noen ting som helst, det er ikke min oppgave å lese litteraturhistorie for å finne dokumentasjon for deg, det får du gjøre selv.

 

Feminister generelt hater ikke menn, hvor har du fått dette ifra? Det er verken allment akseptert eller innlysende. Dermed faller hele argumentasjonen din sammen.

 

Hvis det var en åpenlys systematisk rasisme mot menn, burde det vært lett å bevise.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Du har forsatt ikke dokumentert noen ting som helst, det er ikke min oppgave å lese litteraturhistorie for å finne dokumentasjon for deg, det får du gjøre selv.

Tar til etteretning at du ikke tar poenget.

 

Feminister generelt hater ikke menn, hvor har du fått dette ifra? Det er verken allment akseptert eller innlysende. Dermed faller hele argumentasjonen din sammen.

 

Hvis det var en åpenlys systematisk rasisme mot menn, burde det vært lett å bevise.

Feminister hater selvsagt menn grunnet deres rasistiske grunnlag. Hvis ikke ville de selvsagt aldri hevdet at jeg, pga min genetiske komposisjon, undertrykker kvinner.

 

Ett eksempel er blant annet rasismeloven som kalles "likestillingsloven", der hele herligeten starter i §1. Godt eksempel på den rasisme feminister utøver.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Tar til etteretning at du ikke tar poenget.

 

 

Feminister hater selvsagt menn grunnet deres rasistiske grunnlag. Hvis ikke ville de selvsagt aldri hevdet at jeg, pga min genetiske komposisjon, undertrykker kvinner.

 

Ett eksempel er blant annet rasismeloven som kalles "likestillingsloven", der hele herligeten starter i §1. Godt eksempel på den rasisme feminister utøver.

 

Du har ikke annet poeng enn å påstå at andre må lese fordi du ikke har dokumentasjon selv.

 

Kan du komme med noe eksempel på at feminister har sagt at du undertrykker kvinner pga. av din genetiske komposisjon? Å også at dette gjelder feminister generelt.

 

Det du kommer med er bare din oppfatning av feminister, ikke noe som er reelt.

 

Hva er det med likestillingsloven som er rasistisk?

Lenke til kommentar

Tar til etteretning at du ikke tar poenget.

 

 

Feminister hater selvsagt menn grunnet deres rasistiske grunnlag. Hvis ikke ville de selvsagt aldri hevdet at jeg, pga min genetiske komposisjon, undertrykker kvinner.

 

Ett eksempel er blant annet rasismeloven som kalles "likestillingsloven", der hele herligeten starter i §1. Godt eksempel på den rasisme feminister utøver.

Sexisme er ikke rasisme. Hvorfor ødelegger dette tråd med sexisme debatt?
Lenke til kommentar

Må dette dras ut i det uendelige. Han har definert diskriminering på bakgrunn av kjønn som rasisme, noe jeg ikke er enig i, og viser til at vi i Norge har statlig diskriminering av menn (noe som stemmer). Likestillingsloven har, om jeg ikke husker feil, en egen merknad som godtar at man diskriminerer menn for å få kvinner frem, og tiltak som kvotering av kvinner og fordeler for kvinner ved mange studier. Dette er klare eksempler på diskriminering.

 

Diskriminering av kvinner, og minoriteter, er i det offentlige Norge ansett som en styggedom og motarbeides, mens staten og dens institusjoner aktivt diskriminerer menn.

 

Ikke at det er skrekkelig relevant for tråden men jeg ser ikke poenget i at dere skal snakke rundt hverandre lenger :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan du komme med noe eksempel på at feminister har sagt at du undertrykker kvinner pga. av din genetiske komposisjon? Å også at dette gjelder feminister generelt.

Så det er altså din dokumenterte mening at patriarkatet ikke eksisterer? Eller med renere ord; arvesynden.

 

Det du kommer med er bare din oppfatning av feminister, ikke noe som er reelt.

Selvsagt er den reell. Rasisters hat påvirker meg hver eneste dag.

 

Sexisme er ikke rasisme. Hvorfor ødelegger dette tråd med sexisme debatt?

Hva en rasistapologet mener tar jeg knekkende likegyldig.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Så det er altså din dokumenterte mening at patriarkatet ikke eksisterer? Eller med renere ord; arvesynden.

 

 

Selvsagt er den reell. Rasisters hat påvirker meg hver eneste dag.

 

 

Hva en rasistapologet mener tar jeg knekkende likegyldig.

 

Du får komme med en utfyllende forklaring på hva du mener, i stedet for å bare slenge ut kommentarer uten noe grunnlag. Bevis at feminister er rasister, forklar hvordan det påvirker deg hver dag.

 

For noe vas å spørre om min dokumenterte mening, jeg har ikke dokumentert noe, jeg har etterspurt dokumentasjon på dine utsagn, men du forsette å kverulere, så det ser ut som du ikke har noen. Usaklig forsøk på hersketeknikker fra din side.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

 

Du skrev humor, det var en annerkjennelse til deg. Men for all del, om du mener annerkjennelse er personangrep.

 

Kan du dokumentere dine påstander eller ikke?

 

Jeg er ikke interessert i annet usaklig vås. Jeg skrev ikke humor, du skrev det, ettersom du tydeligvis har ett problem med å forsvare og dokumentere dine påstander.

Lenke til kommentar

Finn egne kilder på internett!

 

Hvis du ikke kan dokumentere og bevise dine påstander burde du ikke påstå noe, da blir det tydelig at du bare kommer med vås. Jeg har ingen interesse av å diskutere meg noen som slenger ut påstander de ikke har grunnlag for og løgn. Hvis du kommer med dokumentasjon, kan jeg svare deg, hvis ikke er det tydelig at du fantaserer.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

 

Hvis du ikke kan dokumentere og bevise dine påstander burde du ikke påstå noe, da blir det tydelig at du bare kommer med vås. Jeg har ingen interesse av å diskutere meg noen som slenger ut påstander de ikke har grunnlag for og løgn. Hvis du kommer med dokumentasjon, kan jeg svare deg, hvis ikke er det tydelig at du fantaserer.

Hva skal jeg ha dokumentasjon på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...