Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg oppfatter det, så er det ekstremt lite rasisme i Norge. Det som er mer utbredt her, er skepsis til totalitære/autoritære religioner og kulturer, skikker etc.

 

Svært mange har svært mye i mot muslimer, men ikke hudfargen til majoriteten av muslimene.

 

Jeg selv liker ikke islam... Det er en landeplage.

En mye større landeplage enn kristendommen.

Jeg liker ikke arabisk kultur og religion fordi det er så mye der jeg betrakter som "jalla" og primitivt (...)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Du er kanskje mest ute etter å slenge dritt basert på at du tydeligvis er bitter pga av noe? Ettersom du kaller mennesker for svin. Men hvis du seriøst mener dette, kan du ikke komme med noen dokumentasjon på det?

 

Hvorfor skal jeg være bitter? Er det den eneste hersketeknikken du klarer å hoste opp?

 

Prøv igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvorfor skal jeg være bitter? Er det den eneste hersketeknikken du klarer å hoste opp?

 

Prøv igjen.

 

Jeg stilte ett spørsmål. Du kaller mennesker for svin, så ja da virker det som om du et bitter. Jeg trenger ingen hersketeknikker når du selv kommer med slike uttalelser. Du slengte ut en påstand uten noe som helst forklaring eller bevis.Kan du komme med noen dokumentasjon på det du påstår?

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Slik jeg oppfatter det, så er det ekstremt lite rasisme i Norge. Det som er mer utbredt her, er skepsis til totalitære/autoritære religioner og kulturer, skikker etc.

 

Svært mange har svært mye i mot muslimer, men ikke hudfargen til majoriteten av muslimene.

 

Jeg selv liker ikke islam... Det er en landeplage.

En mye større landeplage enn kristendommen.

Jeg liker ikke arabisk kultur og religion fordi det er så mye der jeg betrakter som "jalla" og primitivt (...)

Problemet er med generaliseringene. Arabiske kultur er... Islam er... Moerkudete er... Nordmenn er... Om det blir basert paa rasisme eller bigotry betyr lite. Alle norske statsborgere boer vurderes paa deres individuelle egenskaper, ikke gruppen de tilhoerer.

 

Virkeligheten boer vaere mer nyansert. Jeg liker norsk kultur generellt men det finnes deler jeg hater. En enkel like/hate ville vise lite respect for faktum at norsk kultur ikke er bare en ting men mange forskjellige ting med mange variasjoner og noe som endrer seg bestandig. Naar jeg treffer da en nordmann I Chicago saa proever jeg aa kaste jeg bort mange fordommer og doemmer han/hun paa hva han/hun sier og gjoer, ikke fordi han/hun er norsk

Lenke til kommentar

Ok, med utlendinger så lenge de ikke skal forandre landet vårt. De kan komme hit, men da vil jeg at de skal respektere norsk kultur og respektere Norge. Altså ikke radikalisere landet vårt med muslimsk propaganda slik som enkelte har gjort. Heller ikke gå med burka osv. Hvis de lærer seg norsk, lever norskt og tilpasser seg den norsk kulturen og den norsk levemåten så hadde de vært greie, men slik er det da ikke.

 

Jeg har dyp respekt for alle utlendinger, men jeg liker ikke nødvendigvis de som ikke vil innrette seg, men gjøre om landet vårt til den kulturen og arven de selv har. Kommer de til Nore og skal leve i Norge så skal de være Norske. Ikke muslimske for den slags skyld. Dette er da min mening.

 

Ellers så er det til glede for meg å se utladninger som har tilpasset seg den Norske kulturen og den Norske levemåten! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Eneste rasismen som er systematisk i Norge er rasimen feministsvin utøver ovenfor menn. Uansett farge.

Har du eksempler på dette? :)

 

Det går ikke på rasisme da det ikke er snakk om å skille på raser, men på kjønn.

 

Når det er sagt, finnes det mange eksempler på anti-likestilling mot menn.

 

jeg er adoptert fra Ungarn og jeg er verken terrorist eller ond.

 

jeg anbefaler at dere leser mitt siste innlegg i "Norge ville vært tryggere uten innvandrere"

for å se hva jeg føler og mener :)

Jeg har ikke lest den tråden, men selv om mange utlendinger er snille og greie så viser statestikken at utlendinger generelt er veldig mye mer krinimelle en etniske normenn, derfor ville Norge vært tryggere uten innvandring.

Det blir å feie alle under en kost, men sånn er det, og det er helt legitimt, forsikringsbransjen feier f.eks alle undommer under samme kost da dem statistisk sett krasjer mer.

Endret av Evelen!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg stilte ett spørsmål. Du kaller mennesker for svin, så ja da virker det som om du et bitter. Jeg trenger ingen hersketeknikker når du selv kommer med slike uttalelser. Du slengte ut en påstand uten noe som helst forklaring eller bevis.Kan du komme med noen dokumentasjon på det du påstår?

 

Feminister er svin, da de er rasister. Rasister er svin.

Feminister er rasister grunnet deres hat mot et sett gener.

Lenke til kommentar

 

Dokumentasjonen har du rett foran øynene. Skrevet 01:23 søndag 3 november.

 

Ok, da får jeg gå utifra at du ikke har noen dokumentasjon og bare skriver vås, ettersom du i løpet av to innlegg ikke har klart å komme med noen i det hele tatt.

Man trenger ikke dokumentasjon på noe som sier seg selv.

 

Hvis noe sier seg selv, burde det være enkelt å komme med dokumentasjon på det, men ettersom det viser seg at ingen kommer med noen dokumentasjon, så er det ganske klart at det bare er vås.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest den tråden, men selv om mange utlendinger er snille og greie så viser statestikken at utlendinger generelt er veldig mye mer krinimelle en etniske normenn, derfor ville Norge vært tryggere uten innvandring.

Det blir å feie alle under en kost, men sånn er det, og det er helt legitimt, forsikringsbransjen feier f.eks alle undommer under samme kost da dem statistisk sett krasjer mer.

Norge hadde vært tryggere uten unge menn, så la oss deportere alle unge menn.

 

Sånn er det bare, og det er helt legitimt. ;)

Lenke til kommentar

 

Ikke bry deg om eldre mennesker hvis de er slik. De kommer fra en annen tidsperiode da rasisme var mer vanlig, og jeg tror det blir vanskelig hvis ikke umulig å overbevise de om å få et annet syn.

 

Slikt har ingenting med rasisme å gjøre.

 

Folk ser med samme mistro på feks en hjemløs person som er sjuskete kledt, en alkoholiker, en narkoman, en person som har et dårlig rykte osv. Hudfargen har ikke noe med det å gjøre.

 

Dette er fordommer, men det har ikke noe med rasisme å gjøre.

Ordet rasisme er blitt veldig mye misforstått etter at sosialistene begynte å bruke det om alle som mener noe annet enn dem selv.

Og det er slett ikke rart at innvandrere er begynt å tro at bare man kritiserer dem eller ser på dem, eller prøver å unngå dem av en eller annen grunn, så er det "rasisme"

 

Sosialistene har innbilt innvandrerne at alle som ikke uten videre bukker og skraper for en mørkhudet person og ser på dem som underlegne skapninger som trenger hjelp og støtte og klapp på hodet i nenhver situasjon, er "rasister"

Dette er fordi sosialistene selv mener og gjør dette.

 

Det har alltid vært slik i Norge at folk flest unngår dem som de tror er dårlige personer, selv om det er hvite etniske nordmenn det gjelder.

 

Rasisme er noe heltt annet, og det nærmeste vi i dag kan komme en ekte rasist, er en sosialist.

Og sosialistter har vi dessverre så alt for mange av i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...