Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke vært like mot asiatere. De fleste kriminelle innvandrerne i Norge er muslimer, og få asiatere. Jeg er litt skeptisk til de muslimene, selv om alle ikke er onde. Men en del av dem er kriminelle.

 

I følge islam så er du ikke muslim om du bryter hver og en lov (stjeling, skading og utsette andre for fare)

 

Å si at muslimer sitter mest i fengsel blir feil, se på det som en gruppe og ikke hele ISLAM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

I følge islam så er du ikke muslim om du bryter hver og en lov (stjeling, skading og utsette andre for fare)

 

Å si at muslimer sitter mest i fengsel blir feil, se på det som en gruppe og ikke hele ISLAM

Jeg håper du forstår at det er vanskelig å ikke sette de i grupper når de begår så mye vold i forhold til ikke-muslimske deler av verden. Har du noen gang sett på nyhetene at en amerikaner eller asiater eller en oceaner har gått til angrep?

Endret av EvilSeagull
Lenke til kommentar

Jeg håper du forstår at det er vanskelig å ikke sette de i grupper når de begår så mye vold i forhold til ikke-muslimske deler av verden

 

Jeg skjønner furustrationen din, men å dra alle under en kam blir feil.

 

En muslim er en muslim hvis den følger reglene (og dreping og terror ER TOTALT imot reglene), hvis den ikke kan følge disse reglene, er de da ikke per definisjon muslimer men heller tullinger som har funnet opp en ideologi

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner furustrationen din, men å dra alle under en kam blir feil.

 

En muslim er en muslim hvis den følger reglene (og dreping og terror ER TOTALT imot reglene), hvis den ikke kan følge disse reglene, er de da ikke per definisjon muslimer men heller tullinger som har funnet opp en ideologi

Jeg skulle bare ønske at alle ønsket fred :(

Lenke til kommentar

Var redd for at noen skulle kommentere dette. Når man snakker om asiatere så mener man hovedsakelig kinesere, japanere, osv. Du skjønte helt sikkert hva jeg mente med det i stad

 

Da bør man også presisere hva man mener med asiatere. Men når jeg ser at flere har kommentert dette senere, men jeg at folk bør sette seg litt inn i hvor islam er utbredt, kanskje også ta ett titt på verdenskartet for å se hvilke land som er på hvilke kontinent.

 

Dette er ett utdrag fra norske leksikon :

 

Utbredelse

Kjerneområdet for islam er de arabiske landene i Midtøsten og Nord-Afrika, men den tallmessig største gruppen muslimer finnes i dag i Sør-Asia og Sørøst-Asia, i Bangladesh, Pakistan, Indonesia og India. Betydelige muslimske minoriteter finnes i Kina og i de sentral-asiatiske republikkene.

Lenke til kommentar

Jeg håper du forstår at det er vanskelig å ikke sette de i grupper når de begår så mye vold i forhold til ikke-muslimske deler av verden. Har du noen gang sett på nyhetene at en amerikaner eller asiater eller en oceaner har gått til angrep?

 

Hva med krigen i Irak? "God bless America" sa Bush da han annonserte at de skulle gå til angrep.

 

Igjen: En asiater er ett menneske fra Asia, dvs. Iran, Irak, Afganistan, Pakistan for å nevne noen.

Lenke til kommentar

 

Ja, og disse er også asiatiske land, menneskene herifra er asiater.

 

Men historisk sett har ikke islam være noe verre en andre verdensreligioner, og muslimske land ikke verre enn andre land.

Ikke for å være rasistisk, men du kan være enig at det skjer mer uro i de arabiske landene (I Asia og Afrika) enn for eksempel Europa

Lenke til kommentar

Kom igjen. Så dum er du ikke :)

 

Aaah, oki, du hadde ingenting å svare, så du slenger heller usaklige kommentarer.

Ikke for å være rasistisk, men du kan være enig at det skjer mer uro i de arabiske landene (I Asia og Afrika) enn for eksempel Europa

 

Ja, det har du rett i. Men historisk sett har det ikke det, 1 verdenskrig, 2 verdenskrig feks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...