OHJohansen Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Lanserer spennende teknologi for spillere.Denne Nvidia-brikken skal gjøre slutt på lagg i spill Lenke til kommentar
12g Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Tenkte meg at nvidia kom til å ville følge opp, nvidia LB 2D suksessen. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Jeg kan spille CS:GO med 200fps, likevel ser det helt ræv ut. Ved raske bevegelser rives skjermbildet i flere biter. G-Sync er fremtiden Endret 21. oktober 2013 av Hiss 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 nooo jeg som liker best team deathmatch... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Trodde dette hadde med nettverk å gjøre når jeg leste artikkeloverskriften, forvirrende når "lagg" blir brukt om stuttering. Endret 21. oktober 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg kan spille CS:GO med 200fps, likevel ser det helt ræv ut. Ved raske bevegelser rives skjermbildet i flere biter. G-Sync er fremtiden Fremtiden for deg er nok heller en 120 hz skjerm 9 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Trodde dette hadde med nettverk å gjøre når jeg leste artikkeloverskriften, forvirrende når "lagg" blir brukt om stuttering. Det finnes flere typer "lag". http://en.wikipedia.org/wiki/Lag All video games incur some lag, since once an input from the player is received, the game must compute the next frame of video and that video frame must be scanned out to a display device. But in general parlance, video game lag refers to delays that are noticeable to a player. Edit: http://dictionary.reference.com/browse/lag?s=t to fail to maintain a desired pace or to keep up; fall or stay behind: After five minutes of hard running, some of them began to lag. to move or develop slowly, as toward a goal or objective, or in relation to an associated factor (often followed by behind ): to lag behind in production. to delay or fail in reaching full development: The factory lags regularly in making its quota. to hang back; linger; delay: The old friends lagged because they wanted to talk some more. to decrease, wane, or flag gradually, as in intensity: Interest lagged as the meeting went on. Endret 21. oktober 2013 av Gnalern 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Takk! Screen tearing er så stress! Håper dette er en hardware løsning som ikke krever noe innstillinger eller bull.. Lenke til kommentar
Populært innlegg deaktivert443556 Skrevet 21. oktober 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 De skulle brukt navnet Nvidia Sync, men forkortet det med N'Sync... 13 Lenke til kommentar
crysys Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Oculus Rift 4k + G-Sync Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Siden den skal være mulig å installere selv i en eksisterende skjerm må jo ASUS ha visst om dette en stund og laget skjermen med en slot som passer til enheten. Jeg har den skjermen, så dette kan bli spennende... Lenke til kommentar
kireo Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 De skulle brukt navnet Nvidia Sync, men forkortet det med N'Sync... Med Tearing up my screen.... 3 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Nå er det vel ikke inputlag som gsync skal fikse på. Dårlig overskrift. 2 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 skulle nevne det samme. dårlig overskrift. les heller om dette på anand Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Om dette fikser microstuttering helt, så er jo det utrolig bra. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Hvor mange ms input lag regner de med? Går ut i fra de ikke kommer ned mot CRT. Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Har så og si ingen tearing med 120 Hz skjermen min. Tror ikke g-sync er verdt pengene. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Hvor mange ms input lag regner de med? Går ut i fra de ikke kommer ned mot CRT. Det er snakk om å synkronisere videopresentasjon med logikken på presentasjonsmediet. Om det er CRT, LCD eller dukketeater er irrelevant. 3 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Det er snakk om å synkronisere videopresentasjon med logikken på presentasjonsmediet. Om det er CRT, LCD eller dukketeater er irrelevant. Hvorfor står det da spesifikkt i selve overskriften at det er input lag som skal "fjernes"? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Om dette fikser microstuttering helt, så er jo det utrolig bra. Det vil ikke fjerne microstuttering som forekommer av ujevne tidsintervaler mellom frames. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå