Gå til innhold

Den lille Pokémon X/Y-tråden


Aerow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noen som har Zapdos vel? Jeg gikk på smellen og valgte Chespin som starter, og da kan jeg bare få Articuno.

 

Har ikke fanget Articuno enda, men når jeg har fått tak i han/henne så er jeg villig til å trade mot Zapdos! :)

FC: 1263-6480-1854

 

Edit; Da var Articuno fanget, så da venter jeg bare på noen som vil trade :D Vil helst trade i en Zapdos, men om du har en annen spennende lightning Pokemon i lvl 70+ så kan det også være interessant :)

Endret av JVMyhre
Lenke til kommentar

Nå tror jeg at jeg har fått lagt til alle friendcodes jeg har funnet i tråden de siste 3-4 sidene. Hvis noen har blitt glemt er det bare å sende på meg en PM. :) Ellers er friendcoden min fortsatt 0919-9616-4285 for dem som vil.

 

Ellers, flere enn meg som venter på Poke Transporter? Skulle jo komme i romjula, men fortsatt utsatt på ubestemt tid. Kunne gjerne tenke meg å få overført en del fra White 2 snart. :p

Lenke til kommentar

Nå tror jeg at jeg har fått lagt til alle friendcodes jeg har funnet i tråden de siste 3-4 sidene. Hvis noen har blitt glemt er det bare å sende på meg en PM. :) Ellers er friendcoden min fortsatt 0919-9616-4285 for dem som vil.

 

Ellers, flere enn meg som venter på Poke Transporter? Skulle jo komme i romjula, men fortsatt utsatt på ubestemt tid. Kunne gjerne tenke meg å få overført en del fra White 2 snart. :p

 

 

Er ikke noen som har Zapdos vel? Jeg gikk på smellen og valgte Chespin som starter, og da kan jeg bare få Articuno.

 

Har ikke fanget Articuno enda, men når jeg har fått tak i han/henne så er jeg villig til å trade mot Zapdos! :)

FC: 1263-6480-1854

 

Edit; Da var Articuno fanget, så da venter jeg bare på noen som vil trade :D Vil helst trade i en Zapdos, men om du har en annen spennende lightning Pokemon i lvl 70+ så kan det også være interessant :)

 

 

Friend koden min er 4656-6359-2211

Legg meg til alle, så skal jeg legge dere til når jeg kommer tilbake fra sykehuset:) gi meg beskjed når dere har lagt meg til:)

 

 

 

Lagt til dei fleste i tråden, håpar på at det fortsatt er liv i tråden og legg ut Friend Coden:

 

0490-6315-5386

 

Har lagt deg til. Min er 2466-2596-8712.

 

 

 

Lagt til dei fleste i tråden, håpar på at det fortsatt er liv i tråden og legg ut Friend Coden:

 

0490-6315-5386

 

 

Selv om det ser ut som at denne har dødd litt av prøver jeg meg likevel:

 

Friend Code: 2337-4512-5507

 

Prøver å legge til en del av dere som allerede har lagt til friend coden deres

 

Har lagt dere til :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Burde vi kanskje ikke ha en tråd med tittelen ''Pokémon X/Y: Friend Safari'' eller noe hvor man poster sin FC og sier hva slags type safari man har og hvilke pokemon som er i den (hvis man vet)? Og så kan trådstarter eventuelt lage en liste over alle som poster sine FC-er og friend safari. Blir lettere for folk å få de safari-pokemonene de ønsker seg. Dette har blitt gjort på et internasjonalt forum jeg er på, så jeg bare tenkte jeg ville slenge ut idè-en her. Jeg kan lage en tråd, men jeg vil ha deres meninger om en slik tråd først. Det spiller egentlig ingen rolle hvem som lager den, så hvis noen synes det høres ut som en god idè og kommer meg i forkjøpet, så greit. Men da ville det vært fint om personen postet link til tråden her.

 

Edit: Jeg poster kanskje min FC senere. Har bare 21 plasser igjen på rosteren min, så jeg må nok snart begynne å bli pirkete på hvem jeg legger til. Jeg er kun interessert i safarier med pokemon jeg er interessert i pga. visse pokemon med hidden abilities jeg ønsker meg.

Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

I løpet av de siste månedene så har jeg spilt gjennom pokemon x, skikkelig heftig spill og rulleskøytene ble jeg vandt med og når jeg skulle spille platinum var det så uvant fordi jeg var vant med 3d:)

Lenke til kommentar

 

Er det noen IV-avlere, og Event/XD-samlere her???

 

Jeg har masse Pokémon og ting å bytte med i mitt Google Spreadsheet: http://tinyurl.com/nrmxtpk

Hva slags side er det? Jeg kunne ikke komme tilbake til denne siden med å klikke tilbake

 

 

Det er ikke en side, det er et online-basert regneark laget av Google. Man bruker ikke "tilbake"-knapp, man går fra side til side ved å klikke på arkene nede i bunnen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Er det noen IV-avlere, og Event/XD-samlere her???

 

Jeg har masse Pokémon og ting å bytte med i mitt Google Spreadsheet: http://tinyurl.com/nrmxtpk

Hva slags side er det? Jeg kunne ikke komme tilbake til denne siden med å klikke tilbake

 

 

Det er ikke en side, det er et online-basert regneark laget av Google. Man bruker ikke "tilbake"-knapp, man går fra side til side ved å klikke på arkene nede i bunnen.

 

Jeg mener når jeg prøvde å trykke på tilbake pila som jeg gjør når jeg skal tilbake på forrige side så funker det ikke, samme side lader om igjen

 

Angående spørsmålet ditt, snakker du om pokemon platinum og pokemon xd gale of darknes?

Lenke til kommentar

 

 

 

Er det noen IV-avlere, og Event/XD-samlere her???

 

Jeg har masse Pokémon og ting å bytte med i mitt Google Spreadsheet: http://tinyurl.com/nrmxtpk

Hva slags side er det? Jeg kunne ikke komme tilbake til denne siden med å klikke tilbake

 

 

Det er ikke en side, det er et online-basert regneark laget av Google. Man bruker ikke "tilbake"-knapp, man går fra side til side ved å klikke på arkene nede i bunnen.

 

Jeg mener når jeg prøvde å trykke på tilbake pila som jeg gjør når jeg skal tilbake på forrige side så funker det ikke, samme side lader om igjen

 

Angående spørsmålet ditt, snakker du om pokemon platinum og pokemon xd gale of darknes?

 

 

Ja, pilen i nettleseren-- man bruker den ikke fordi det ikke er en nettside, men et online-basert regneark! Har du brukt Excel? Samme sak. Skal man gå tilbake til et ark man har sett på tidligere, så klikker man på det arket i bunnen av interface-en.

Jeg snakker om Events fra all spill, og ja, Gale of Darkness.

Endret av Hazelhart
Lenke til kommentar

Er det noen IV-avlere, og Event/XD-samlere her???

 

Jeg har masse Pokémon og ting å bytte med i mitt Google Spreadsheet: http://tinyurl.com/nrmxtpk

Jeg er ute etter events, hovedsaklig for å fylle opp dexen. Av 6IV har jeg vel bare en Adamant Carracosta (forsto at du kunne låne, klone og sende tilbake?), men har begynt å få en del med 5IV, som jeg lett kan låne bort for kloning eller breede nye av (har Arcanine, jolteon, minccino, aegislash og tyrantrum). Har også blitt ganske radig på å breede fram hva det skal være, og synes i hvert fall det er bryet vært for en arceus eller deoxys eller lignende. Endret av Serjiously
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

 

Er det noen IV-avlere, og Event/XD-samlere her???

 

Jeg har masse Pokémon og ting å bytte med i mitt Google Spreadsheet: http://tinyurl.com/nrmxtpk

Hva slags side er det? Jeg kunne ikke komme tilbake til denne siden med å klikke tilbake

 

 

Det er ikke en side, det er et online-basert regneark laget av Google. Man bruker ikke "tilbake"-knapp, man går fra side til side ved å klikke på arkene nede i bunnen.

 

Jeg mener når jeg prøvde å trykke på tilbake pila som jeg gjør når jeg skal tilbake på forrige side så funker det ikke, samme side lader om igjen

 

Angående spørsmålet ditt, snakker du om pokemon platinum og pokemon xd gale of darknes?

 

 

Ja, pilen i nettleseren-- man bruker den ikke fordi det ikke er en nettside, men et online-basert regneark! Har du brukt Excel? Samme sak. Skal man gå tilbake til et ark man har sett på tidligere, så klikker man på det arket i bunnen av interface-en.

Jeg snakker om Events fra all spill, og ja, Gale of Darkness.

 

Jeg har events pokemonene fra platinum, måtte bruke action replay code, har også 10 mew-er:) Var det event pokemon på gale of darkness?

 

Jeg mente mer som at jeg ikke klarte å komme tilbake til denne siden her etter jeg besøkte den regneark sida, men er vell bare noen nettsider som er slikt;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...