Gå til innhold

Den lille Pokémon X/Y-tråden


Aerow

Anbefalte innlegg

Friend code: 2964 - 9488 - 3447

 

Hadde vært gøy å bli lagt til! Trenger flere vennesafarier. Legger til en del selv her nå, fått med alle på forrige side i hvert fall.

 

Edit: Selv har jeg visst en ground-safari med Wooper, Diggersby og Marowak. Vet ikke hvor interessant folk synes denne er.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Startet nylig å spille dette spillet og hittil er jeg ikke fornøyd, liker ikke det med at man må bruke rullesko hele tiden og hele denne 3d view greia gjør jeg forvirra

Irriterende å ikke kunne slå av rulleskøytene ja. Men jeg ble faktisk vant til dem etter hvert, og det var jo bare å bruke pilene når jeg trengte litt mer presisjon. Uansett kommer du nok uansett til enten å gå rundt med Dowsing-maskinen eller sitte på sykkelen når du får tak i disse, så problemet blir i grunn så godt som eliminert.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

vel, jeg er ikke Erlend, desverre. Men jeg må si Erlend kommer til å få en fin jul hvis han er i samme possisjon som meg!

Hadde ei jente innom jobb som fortalte at kjæresten hennes var så utrolig gira på Pokemon og at hun absolutt måtte få tak i Pokemon X før jul. Vi hadde ett igjen, så hun kjøpte det og 3DS. Søt pike.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Irriterende å ikke kunne slå av rulleskøytene ja. Men jeg ble faktisk vant til dem etter hvert, og det var jo bare å bruke pilene når jeg trengte litt mer presisjon. Uansett kommer du nok uansett til enten å gå rundt med Dowsing-maskinen eller sitte på sykkelen når du får tak i disse, så problemet blir i grunn så godt som eliminert.

Fortsatt en unødvending ting å legge til i spillet

Lenke til kommentar

Kunne noen ha hjulpet meg med en ting? Jeg kunne tenkt meg å fra tak i en Scizor, men som alltid er denne vanskelig å få tak i. Man må bytte en scyther mens den holder en metal coat, og dermed bytte den tilbake. Hadde vert svært takknemlig dersom noen kunne hjulpet meg med dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...