Gå til innhold

Den lille Pokémon X/Y-tråden


Aerow

Anbefalte innlegg

Er kun Yveltal/Xerneas som er så enkle. Har funnet en dings (husker ikke navnet) inni ei hule som jeg brukte over 100 pokeballer på (35 dusk, 35 ultra og alt annet jeg hadde i inventory) i går uten suksess. Hadde den på rundt 15% hp, men ingen status afflictions. (Hadde obv feil pokemon med meg.) Yveltal fanget jeg på tre baller.

 

Edit: Zygarde.

 

Edit 2: De tre inngangene til Kalos Power Plant som er til øst, og ikke inngangen man bruker i story quest mot vest, er de til noe? Kan jeg dra tilbake dit etter å ha slått Elite Four? Eller hva er greia? Door is shut tightly from the other side-inngangene.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit 2: De tre inngangene til Kalos Power Plant som er til øst, og ikke inngangen man bruker i story quest mot vest, er de til noe? Kan jeg dra tilbake dit etter å ha slått Elite Four? Eller hva er greia? Door is shut tightly from the other side-inngangene.

 

Vært litt nysgjerrig på de selv, har ikke funnet noe bruk for de enda, men kan jo være en eller annen event som kommer senere?

Lenke til kommentar

Hun på brygga i den lille byen ?
Edit1: la deg til for en liten stund siden tydeligvis Gorzun, dukket opp nå når jeg koblet meg på nett igjen :p
Edit2: Har lagt til deg og Nitrius
btw, ikke noe problem med cash her nei, 150k etter 4'e gym jo... bare å stocke Ultra Balls og Full Restore's da :D

Endret av Sir3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...