Gå til innhold

Hvilket COD-spill synes du er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg startet med Call of Duty MP da Modern Warfare 2 kom ut. Siden den gang har jeg spilt MW2, MW3 og BO2.

Jeg prøvde litt MW1 og BO1... Men jeg likte ikke dedikerte servere.. Jeg liker heller tanken på at kampene er 10min eller til oppdraget er fullført.

 

Men nok om det.

  • Modern Warfare 2
    • De beste banene og våpene finner du her etter min mening. Har også brukt 937 timer på spillet.
  • Modern Warfare 3
    • Når det kommer til perks og killstreaks så er det ingen av spillene som slår MW3.. Har brukt 666 timer på spillet.
  • Black Ops 2
    • Jeg har kun møtt 4-8 cheatere i BO2. Pluss, deathstreaks er ikke en del av spillet. Har brukt 570 timer på spillet.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei. Ville bare lage en tråd der folk kan dele sine meninger om hvilket COD spill som er best. Mitt er MW2 :p

 

Call of duty 4. Grunnen er enkelt; faste killstreaks. Det er så mye bedre enn f.eks MW2 fordi de siste spillene har så og si ødelagt serien for meg. Jeg gidder ikke spille slike spill hvor du blir drept hvert 5 sekund av killstreaks.

 

Det var også vanvittig gode baner på COD4.

 

Men nå gleder jeg meg til seriens skapere kommer med Titanfall, ihvertfall noe som kommer ut av de geniale menneskene.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

"Men jeg likte ikke dedikerte servere"

 

0/10

 

Morsomt ja! Den som skrev det har jo ikke peiling på hvordan det funker.

 

Dersom en ikke har dedikerte servere har spillet så og si ikke noe godt leve grunnlag. COD 4 spilles fremdeles, men jeg tviler på at MW2 og alle andre spill som bruker IW serverne kommer til å leve særlig lenge, da de til slutt, når de ikke klarer å tjene penger på spillet lengre, kommer de nok til å stenge serverne, det er altså en tap-tap situasjon.

Lenke til kommentar

 

Morsomt ja! Den som skrev det har jo ikke peiling på hvordan det funker.

 

Dersom en ikke har dedikerte servere har spillet så og si ikke noe godt leve grunnlag. COD 4 spilles fremdeles, men jeg tviler på at MW2 og alle andre spill som bruker IW serverne kommer til å leve særlig lenge, da de til slutt, når de ikke klarer å tjene penger på spillet lengre, kommer de nok til å stenge serverne, det er altså en tap-tap situasjon.

Har alltids AlterIWNet, trenger ikke engang kjøpe spillet for å spille på det.

Lenke til kommentar

Utvilsomt Modern Warfare 2. Resten har for dårlige kart for meg. Dessverre går det ikke an å spille det lenger siden både Steam og Activision/IW gir beng, slik at det ikke går an å finne normale lobbyer. De fleste er hacka eller inneholder juksepaver. Nettopp av denne grunn kommer jeg heller aldri til å skaffe et COD-spill igjen. Det blir som med doping i idrett, man tar bare ikke tak i det. Da får de heller ikke mine penger. Jeg spiller for å ha det gøy, ikke for å sitte 2 timer om dagen for 10 minutters faktisk spilletid.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Denne tråden har fått meg på en ting... Jeg skal innstallere de gamle CoD spillene igjen! Sjekke om det er en server eller to med folk på CoD/UO. CoD 2 har fortsatt relativt mange servere veit jeg :)

 

Har lyst til å prøve COD 2, er det verd å kjøpe? Og er serverne fremdeles oppe?

Lenke til kommentar

 

Denne tråden har fått meg på en ting... Jeg skal innstallere de gamle CoD spillene igjen! Sjekke om det er en server eller to med folk på CoD/UO. CoD 2 har fortsatt relativt mange servere veit jeg :)

Har lyst til å prøve COD 2, er det verd å kjøpe? Og er serverne fremdeles oppe?

 

Jeg er inhabil, ettersom jeg har såpass mange hundre timer clanspilling der. Det er servere oppe fortsatt. Ingen store som kjører stock-content tror jeg. Spillet er vel fortsatt det beste WW2 FPS spillet der ute, men det er klart, man merker at det er såpass mange år som det er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg er inhabil, ettersom jeg har såpass mange hundre timer clanspilling der. Det er servere oppe fortsatt. Ingen store som kjører stock-content tror jeg. Spillet er vel fortsatt det beste WW2 FPS spillet der ute, men det er klart, man merker at det er såpass mange år som det er.

 

Vi er ikke i politikken, så det er bare å fyre i vei med dine meninger om spillet.

 

Er dog redd for at det er for gammelt til at jeg blir interessert i å prøve det, som du sier.

Lenke til kommentar

Altså, med unntak av ett par racing-sims som jeg lever og ånder for etter jeg av medisinske årsaker ikke kan kjøre racing på ekte lenger, så er det CoD UO og CoD 2 som er de spillene jeg har brukt mest tid på.

CoD 2 hadde en god blanding av våpen, og av map-sizes. Mange av serverene som fortsatt er oppe kjører mye av de beste custom-mapsene som jo er veldig gode.

 

Det er old-school, og har ingen achievements, unlocks etc. Men du vil 99% sikkert komme på servere som begrenser antall våpen som brukes, for å fordele våpnene i krigen, så ikke alle har samme våpen.

Det finnes også "crouch, prone & aim only" servere, som tar mål av seg å være taktiske og mer realistiske.

 

Jeg har det fortsatt inne, men p.g.a fulltidsjobb og administrering av en nettside med ett sekssifret antall unike besøkende pr.måned, så har jeg ikke spilt det siden juletider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...