Gå til innhold

Kamptråd: Tottenham Hotspur vs West Ham United

Snurreleif

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tottenham:

Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Naughton; Dembele, Paulinho; Townsend, Eriksen, Sigurdsson; Defoe.

West Ham: Jaaskelainen; Demel, Tomkins, Reid, Rat; Noble, Morrison, Nolan, Downing, Diame; Vaz Te.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Walker og Sigursson må prestere å nette 30 mål hver. Nolan kan nette 40 mål for West ham.

Målrik kamp altså. ^ ^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Selv om jeg mener at Soldado er en bedre lagspiller enn Defoe, så synes jeg AVB gjør rett i å la spillere i form i EL få prøve seg i PL.

Håper Defoe svarer og viser at han er mer enn en impactsub.

Skrevet

Kan bli, men tviler.

Vi pleier å vinne mot West Ham men er vel ganske tøffe kamper.

West Ham supportere hater Spurs over alt og alle, så denne kampen kommer de til å gjøre alt for å tenne spillerne.

Håper vi slipper utenomsportslig tull.

Skrevet

Fancy innøvd frispark fra WH, nesten 0-1..

Kjedelig kamp så langt imo.

Helt lik alle de andre kampene til Spurs, utenom at West Ham har hatt litt vel mye ball for min smak ut i fra hvordan Spurs spiller.

Skrevet

Håper på tidenes førsteomgang, 5-0 eller noe sånt :tease: Får ikke sett andreomgangen, så...

Der ble du skuffa tenker jeg ...

Vi er som vanlig solide men de 4 på topp er ikke gode nok til å utfordre et etablert forsvar a la Allardyce. Spesielt skuffet over Naughton og venstresiden generelt. Vi er for forutsigbare.

Her trengs det spillere som er bedre 1 mot 1, vil se AVB under huden på Naughton i andre, evt Chiriches inn og Verthongen ut på venstre for å skape mer bredde.

Evt må Soldado eller Lamela inn for å øke farten på angrepsspillet.

Henger West Ham bra med?

Tja, de spiller typisk Allardycefotball, bussen er lukeparkert. Scorer vi er de sjanseløse.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Hahahahahaha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...