Gå til innhold

Test: Nokia Lumia 1020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hei lurer på om noen av dere vet om hvordan det står til med snapchat, instagram og whatsapp i denne smarttelefonen?

Whatsapp finnes.

Bruker 6snap til snapchat og 6tag til instagram. Funker bra :)

Takk for svar! fungerer 6snap og 6tag på samme måte som med Android?
Ja :). Jeg er ikke en storbruker så hvertfall til mitt bruk er det likt. Synes faktisk de er finere å se på ifht originalene. Endret av MobilNerd
Lenke til kommentar

 

 

 

Hei lurer på om noen av dere vet om hvordan det står til med snapchat, instagram og whatsapp i denne smarttelefonen?

Whatsapp finnes.

Bruker 6snap til snapchat og 6tag til instagram. Funker bra :)

Takk for svar! fungerer 6snap og 6tag på samme måte som med Android?
Ja :). Jeg er ikke en storbruker så hvertfall til mitt bruk er det likt. Synes faktisk de er finere å se på ifht originalene.

Tusen takk!

Lenke til kommentar

 

Hva er det som gjør at denne var rangert som nr 1 for noen dager siden plutselig falt så mange plasser??

Ingenting annet enn at den aldri skulle vært rangert som nummer 1 :).

 

He he, takk, jeg leverte tilbake min, ikke fordi jeg ikke tror den er veldig god, men jeg trenger ikke kameraet og dermed ble den litt for "feit" for min del. Kommer til å bruke z1 compact primært, men har veldig tro på at windows phone er det som vil komme til å øke fremover så jeg bestilte meg en 630 som er en del mindre enn 1020 og som forhåpentligvis gjør at jeg konverterer til windows phone os for godt. Med det sagt, så er jeg glad i android, ikke pga alle de appene som jeg aldri bruker, men pga muligheten for root og egen tilpasning og ikke minst mulighetene for backup som root tilgangen gir meg. Så, hvis noen her har noen gode tips for windows phone er jeg takknemmelig for det.

Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at denne var rangert som nr 1 for noen dager siden plutselig falt så mange plasser??

Jeg vil tro det var prisen på 1995 kr. Så vidt jeg vet rangeres mobilene på Amobil etter en blanding av test-score og pris. Kjøper en slik neste gang den dukker opp på tilsvarende tilbud.

 

edit: Tilbud på den i dag hos Lefdal.com til 1995 kr igjen.

Endret av genser
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...