Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Bayer Leverkusen (CL)


banansplitt™

Anbefalte innlegg

@ Hans: Ok, så hva er forslaget ditt? (synes forresten også at det er synd for Kagawa)

 

2 kamper siden, så sa folk (husker ikke om det var deg eller ikke) at Rooney ikke har gjort spesielt mye, og derfor er det synd om Rooney får spille i "kagawa-rollen" og ikke Kagawa selv.

 

Nå ser vi hvor good Rooney er i en lignende posisjon. Lurer på hva de som sa det tenker nå etter denne kampen f. eks. (Jeg trengte ikke å se denne kampen en gang for å være sikker på at Rooney må spille der, ikke Kagawa. Rett og slett fordi Rooney er for god for å bli flyttet på når han spiller slikt som dette her).

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ Hans: Ok, så hva er forslaget ditt? (synes forresten også at det er synd for Kagawa)

 

2 kamper siden, så sa folk (husker ikke om det var deg eller ikke) at Rooney ikke har gjort spesielt mye, og derfor er det synd om Rooney får spille i "kagawa-rollen" og ikke Kagawa selv.

 

Nå ser vi hvor good Rooney er i en lignende posisjon. Lurer på hva de som sa det tenker nå etter denne kampen f. eks. (Jeg trengte ikke å se denne kampen en gang for å være sikker på at Rooney må spille der, ikke Kagawa. Rett og slett fordi Rooney er for god for å bli flyttet på når han spiller slikt som dette her).

Er ikke noe problem å ha Rooney på topp og Kagawa i mellomrommet. Rooney vil droppe ned i det samme rommet, men da kan f.eks kagawa trekke litt frem. Dette vil skape problemer for motstanderlaget med 2 meget gode spillere som beveger seg mye og skaper da rom for en RvP.

Jeg vil bare ikke se Kagawa bli en kantspiller. Med tiden vil han sikkert bli en meget god kantspiller, for det talentet tror jeg ikke kan stoppes, men potensialet på kant er ikke i nærheten av potensialet i en offensiv midtbanerolle. Og Kagawa virker som en utrolig sympatisk og jordnær fyr som jeg ønsker skal utvikle seg maksimalt, om det så ikke er i United.

Lenke til kommentar

For min del, så kan man godt spille med Carrick-Fellaini sentralt, Kagawa i mellomrommet, Valencia(iallefall hvis han fortsetter som idag) på kant, og Rooney/RVP på topp. Ja, da "mangler" vi en venstrekant, men formasjonen trenger ikke være symmetrisk. Evra skaper en viss bredde på venstre, RVP er ikke ukjent for å vandre både ene og andre veien, og det samme gjør også Rooney. Tror dette kunne fungert meget bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...