Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bare det er rart at de ikke sender ut etter når folk har bestilt.

Og særlig når man betaler ekstra i frakt for å få den raskere.

 

De ekstra fraktgrunkene går jo til post, ikke pakking. Når det gjelder utsendelser tar de det kanskje alfabetisk?

 

Jeg venter forøvrig også på bekreftelse.

Lenke til kommentar

Tok kontakt med elkjøp og fikk dette som svar fra de.

Det har dessverre forekommet en forsinkelse ved utsendingen av Nexus 5. Denne vil mest sannsynlig bli sendt i starten av neste uke. De fleste telefonene skal ikke være sendt ut ennå, og vi må bare beklage hvis noen som har bestilt telefonen etter deg har fått den før deg.

Da ser det ut som enda et løfte brudd fra Elkjøp.



Lenke til kommentar

Tok kontakt med elkjøp og fikk dette som svar fra de.

 

Det har dessverre forekommet en forsinkelse ved utsendingen av Nexus 5. Denne vil mest sannsynlig bli sendt i starten av neste uke. De fleste telefonene skal ikke være sendt ut ennå, og vi må bare beklage hvis noen som har bestilt telefonen etter deg har fått den før deg.

 

Da ser det ut som enda et løfte brudd fra Elkjøp.

 

 

 

Det er noe av det frekkeste...

Nå er jeg veldig skuffa over Elkjøp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

De vet hvilket antall de får inn og de vet antall bestillinger, men likevel så klarer de å gi oss den 22. som dato når de ikke har kjøpt inn nok enheter. Latterlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer med den info eg fekk i mail frå elkjøp i går(22. nov) kl. 20:41:

 

 

Jag har undersøkt din orde och vi skal få in produktet imorgon, noe som gjør att den vil bli sent på måndag den 24e Nov från hovedlageret.

Kjipt det tar så lang tid og at Elkjøp/LG ikkje klarer å fastsette ein dato for levering, men forhåpentligvis vil den komme i posten i fyrste halvdel av neste veke. Bedre seint enn aldri, tross alt..

Lenke til kommentar

Har for første gang sittet litt på gjerdet for et Nexusprodukt. Jeg hoppet riktignok over N4, men det var ganske enkelt pga glass og at den i praksis kun var et forbedret kamera ift GN - i mine øyne. En ting som jeg kunne tenkt meg å vite fra dere som har kjøpt den hvite. Det er den jeg i så fall skal ha. Viser den noe tegn til lett å ta farge, feks fra avissverte på fingrene? Jeg skulle også gjerne visst om den er litt baktung, dvs at den er tyngre i enden som ligger i hånda slik GN er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...