Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er mange som klager på batteriet på den. Er det noen som har en anelse om hvordan den holder i forhold til den gamle Desire HD'en? Ser jo at batteriet på N5 er litt over 1000 mAh større, men så bruker den sikkert mer strøm med tanke på skjerm og maskinvare ellers. :)

Batterilevetiden på smarttelefoner har absolutt gått fremover siden desire HD var på markedet. Jeg kan ikke finne noen gode batteritester av desire HD, men det ser ut til at den var kjent for dårlig batteritid selv på sin tid. Det jeg har sett om batteritiden til nexus 5 tilsier at den skal ligge milevis foran.

 

Ved maks ytelse bruker nexus 5 veldig mye mer strøm, men hvis du gjør samme oppgavene på nexus 5 er nok nyere maskinvare nesten like strømeffektiv.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Batterilevetiden på smarttelefoner har absolutt gått fremover siden desire HD var på markedet. Jeg kan ikke finne noen gode batteritester av desire HD, men det ser ut til at den var kjent for dårlig batteritid selv på sin tid. Det jeg har sett om batteritiden til nexus 5 tilsier at den skal ligge milevis foran.

 

Ved maks ytelse bruker nexus 5 veldig mye mer strøm, men hvis du gjør samme oppgavene på nexus 5 er nok nyere maskinvare nesten like strømeffektiv.

Takk for svar, høres bra ut! Fant ut nå at simkortet mitt ikke kommer til å passe. Satser vel på å klippe det til... :)

Lenke til kommentar

Sendingsbekreftelse kommet her også.

Godt å se at det jobbes på søndager. Alle som får sendingsbekreftelse innen i morgen tidlig blir vel sendt samtidig fra Sverige.

Posten går fra Sverige kveld/natt, og er i Oslo tidlig morgen. Så de som får bekreftelse i morgen tidlig får pakken sendt i morgen kveld. Endret av lokmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tydelig at aktørene sikter til ulike marked. For meg ser det ut som om dekselet helt øverst til venstre er identisk med dette. Eneste forskjellen er at DX sin case er åtte ganger billigere :p

 

Imo ser ikke helt bra ut med off-center hull for å vise LG logoen.. :p Vurderer selv å kjøpe noe slikt, men kommer nok ikke til å bruke det så ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...