Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe det bare betyr at første leveranse er utsolgt, og at nr 2 kommer den 27.

 

Kryssar det som kryssast kan, men mtp Nexus 4 styret i fjor er eg redd dette fort kan ta tid. For forøvrig fleire som har endra sin dato, blant anna Netonnet som fyrst hadde 18, så 21 og no 25 november. Meiner å hugse netonnet var blant dei fyrste som fekk Nexus 4 i fjor?

Lenke til kommentar

http://productforums.google.com/forum/#!topic/hangouts/kzg-hqiDANc

 

MMS bug i google hangouts.

Flere som er truffet av denne her?

Har sendt MMS med Hangouts uten problemer selv.

CM10.2 (4.2.2), oppgraderte Hangouts via APK fra N5 dump, og oppgradert via Play Store til siste versjon derfra etter det. Bare for å gå skikkelig igjennom detaljene ;) Å ja, og Samsung Galaxy S (I9000).

Lenke til kommentar

Det er fremdeles slik at US versjonen av Nexus 5 ikke fungerer i Norge på 4G nettet? Selvom Telenor bygger ut 4G nettet sitt slik at det skal støtte iPhone osv..?

 

Vil bare ha en oppklaring :)

Pr dags dato fungerer den ikke nei, og utifra hva jeg klarer å lese meg frem til så er det forsatt nei på den amerikanske versionen og vi kommer ikke til å se den støtten. Men kan godt hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Det er fremdeles slik at US versjonen av Nexus 5 ikke fungerer i Norge på 4G nettet? Selvom Telenor bygger ut 4G nettet sitt slik at det skal støtte iPhone osv..?

 

Vil bare ha en oppklaring :)

 

Jeg spurte hos Netcom, og de sa at de ikke kommer til å bruke noen andre enn 3/7 til LTE-båndene sine (as of now). Resten av operatørene har de samme, men om de kommer til å utvide i nærmeste fremtid, det tror jeg altså ikke.

Lenke til kommentar

Hm...

Ser at Lefdal har endret datoen til 27. november nå.

Lover ikke godt for oss som har bestilt på Elkjøp.

Samme eier, samme lager.

 

Får håpe det bare betyr at første leveranse er utsolgt, og at nr 2 kommer den 27.

Heisann Lokmann:)

 

ALLE som har bestilt hos Elkjøp vil få telefon fra første levering, dette partiet ankommer vårt lager i Sverige 21.november. Da pakkes de umiddelbart om og shippes. Det er ganske mange mobiler som er solgt, men vi håper og tror at alle skal være ute av lagerdøra 22.november:)

 

Christian

Produkt og utviklingsansvarlig Telecom

Elkjøp Norge

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Heisann Lokmann:)

 

ALLE som har bestilt hos Elkjøp vil få telefon fra første levering, dette partiet ankommer vårt lager i Sverige 21.november. Da pakkes de umiddelbart om og shippes. Det er ganske mange mobiler som er solgt, men vi håper og tror at alle skal være ute av lagerdøra 22.november:)

 

Christian

Produkt og utviklingsansvarlig Telecom

Elkjøp Norge

 

Då er det berre å glede seg til neste veke då! :)

Lenke til kommentar

Takker og bukker b-real og luna. Ser ut som det blir en 32gb fra england. Nå var det bare det å bestemme seg for fargen

 

HVIT!

Seriøst, den hvite bakgrunnen er gromsexy og den skiller seg sexy ut ifra alle andre kipe sorte drit-telefoner.

Eller, det spørs vel om du er en av de som MÅ ha en case til telefonen. Skal du ha case kan du likså godt kjøre en sort.

 

Hvilket simkort bruker denne telefonen? Micro eller "vanlig"?

 

EDIT:

Micro-sim, ja.. Må fikse meg nytt simkort, gitt! :p

Yeah, du må ha nytt sim-kort da. Hvis du benytter deg av BankID-tjenesten så husk på det at du må ha kodebrikke for å gå inn i banken og reaktivere tjenesten.

Ble uten nettbank her selv et par dager da jeg ikke fikk tilgang på noe av det før jeg fikk ny kodebrikke.

Lenke til kommentar

Heisann Lokmann:)

 

ALLE som har bestilt hos Elkjøp vil få telefon fra første levering, dette partiet ankommer vårt lager i Sverige 21.november. Da pakkes de umiddelbart om og shippes. Det er ganske mange mobiler som er solgt, men vi håper og tror at alle skal være ute av lagerdøra 22.november:)

 

Christian

Produkt og utviklingsansvarlig Telecom

Elkjøp Norge

Takk for oppløftende svar :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...