Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen som har tips til en nybegynner? Taper et stort antall kamper. Så trenger vel noen tips angående oppbygging av decks regner jeg med?

Finn en klasse du ønsker å spille, gå igjennom alle "static-quests" for å få noen raske penger.

Se på Internett etter low-budget-decks og kopier disse, prøv noen kamper og bruk litt tid på å endre dekket etter hva du føler mangler. Hjelper sikkert å se på noen turneringer også, hvor de da ofte forklarer basic ting å tenkte under partiene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vant i fjerde tur nå, takket være en heldig draw, er det noen som vet om det er teknisk mulig å vinne i turn 3?

 

AtW

 

Det er teoretisk mulig å vinne på turn 2, men da er man avhengig av en tabbe fra motstanderen (og selvfølgelig ekstremt spesifikke kort)

 

Warlock vs Rogue

 

Warlock turn 1: Flame imp (27hp)

Rogue turn 1: Coin+young dragonhawk+1drop med 2/1 stats

 

Warlock turn 2: Flame imp (24hp), angripe rogue med turn 1 flame imp (tabbe og ikke angripe dragonhawk)

Rogue turn 2: Preparation+eviscerate på warlock (20hp), cold blood+cold blood på young dragonhawk og angripe dobbelt som 9/1 windfury (2hp), angripe med siste 1drop (0hp)

 

Hvis jeg ikke har tenkt feil her så har nå roguen vunnet og brukt nøyaktig de 7 kortene man får innen turn 2 (inkludert coin)

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Lite deckforslag her egentlig, men noen som har en god warriordeck å anbefale? Low budget, har av en eller annen grunn vært veldig uheldig med warrior draws :(

 

Syns det er jævla synd at spillet ikke gir mer rewards for å spille ranked egentlig, har lyst på høyere rank, men føler jeg må prioritere goldmining og arena for å få kort...

Endret av discostu
Lenke til kommentar

 

Nå var jo det gamet rigga, bare for å vise at det er mulig med en turn 1 win.

ingen som spiller en slik deck til vanlig. Alt er lagt til rette, det ser du jo siden han trekker hele decket sitt og derfor ser alle kortene decken består av.

 

Men artig allikevel. :)

 

 

Ja, det virker jo på det som er sagt her at om man antar at motstanderen bare er litt teit, og ikke superteit, så er kanskje turn 3 det nærmeste man kan håpe på. Men artige videoer og analyse. Takk for svar :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Syns det er jævla synd at spillet ikke gir mer rewards for å spille ranked egentlig, har lyst på høyere rank, men føler jeg må prioritere goldmining og arena for å få kort...

 

Veldig enig! Føler meg litt tvunget til å spille arena til jeg har nok kort til å kunne lage et godt nok deck for ranked :/

Lenke til kommentar

 

Syns det er jævla synd at spillet ikke gir mer rewards for å spille ranked egentlig, har lyst på høyere rank, men føler jeg må prioritere goldmining og arena for å få kort...

 

Veldig enig! Føler meg litt tvunget til å spille arena til jeg har nok kort til å kunne lage et godt nok deck for ranked :/

 

 

Arena er penger i kassa til Blizzard, der har du forklaringen.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vil anbefale denne guiden til nybegynnere, her får du vite det meste for å få en god start

 

http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/1ua5c9/hearthstone_for_beginners_guide_and_resource/

 

Ellers har jeg nå skjønt at jeg var ekstremt heldig siden jeg fikk en golden legendary kort i mitt første gratis deck, det betydde 1600 dust i lomma med engang, når jeg begynte å skjønne crafting mode systemet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...