Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg spiller med en Shaman som main men noen ganger så får jeg en ny quest der jeg må bruke en annen char. I går etter jobb så spilte jeg 7 kamper - for å prøve å vinne 2 kamper med Warrior for en quest. Jeg har ikke kjøpt noen kort så jeg har bare standardkort plus noen rare som jeg har fått via å samle gull, men selv på Casual så blir jeg facerolla mot folk som har en haug med legendaries. Var ikke en gang morsomt. Alle 7 jeg spilte mot på Casual hadde legendaries så jeg gadd ikke å prøve mer i går, ble lei.

 

Vet noen om det kommer til å komme en slags spillemodus der man kan spille mot folk som ikke har brukt ekte penger på å kjøpe kort? Ser ikke for meg at jeg gidder å spille dette spillet særlig mer når jeg ikke en gang har en sjanse på random quests.

 

Bruk Trump sin liste og mekk de beste neutral commons, med tanke på manakurve selvsagt. Du kommer ikke til å vinne alle kamper, men nok til å gjøre dailies. Legendaries garanterer ikke wins. Reynad og Trump er gode eksempler man kan komme seg til Legend uten å ha en legendary i decket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg spiller med en Shaman som main men noen ganger så får jeg en ny quest der jeg må bruke en annen char. I går etter jobb så spilte jeg 7 kamper - for å prøve å vinne 2 kamper med Warrior for en quest. Jeg har ikke kjøpt noen kort så jeg har bare standardkort plus noen rare som jeg har fått via å samle gull, men selv på Casual så blir jeg facerolla mot folk som har en haug med legendaries. Var ikke en gang morsomt. Alle 7 jeg spilte mot på Casual hadde legendaries så jeg gadd ikke å prøve mer i går, ble lei.

 

Vet noen om det kommer til å komme en slags spillemodus der man kan spille mot folk som ikke har brukt ekte penger på å kjøpe kort? Ser ikke for meg at jeg gidder å spille dette spillet særlig mer når jeg ikke en gang har en sjanse på random quests.

 

Det er matchmaking med skjult mmr også når man spiller casual, så etterhvert vil du alltids komme til et nivå hvor du vinner ca halvparten av kampene. Men man får craftet seg legendaries ganske kjapt (eller bare får fra pakker), så selv om noen spiller ut 2-3 legendaries betyr ikke det at de har brukt penger

Lenke til kommentar

Ikke sill casual. Spill ranked. Det er mye lettere. Du har også quests som ikke krever wins. Og det kommer nye klassekort med Adventure mode, som kan forandre mye.

 

Adventure mode?

 

Ellers synes jeg casual er lettere om man bare vil vinne raskest mulig, omtrent samme nivå, flere som dropper/gir opp umiddelbart eller ett er kort tid. (men så vaker jeg rundt på rank 19 da, så det er kanskje tett å høre på meg :)), men er forsåvidt enig i at man fra tid til annen møter folk med fullt av legendaries i dekkene sine på lavt nivå, som er litt rart, nå har ikke jeg spisset så veldig, men har vel ikke mer enn 2-3 legendary etter sikkert ihvertfall 20-30 pakker. Og å crafte tar jo 1600 dust eller noe? Det er jo mer enn jeg har samlet i hele "karrieren".

 

AtW

Lenke til kommentar

Er faktisk uenig at casual er lettere, grunnen for det er rett og slett fordi du kan møte for mange "wtf moments" kort som du aldri kunne tenkt deg å se, det er noe du ikke gjør så ofte i ranked, eller du gjør jo det i mellom 20-25 da men der spiller du ikke lenge uansett.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at du ikke gjør noen feil? =)

 

Hehe, ok da, det kan man vel kanskje aldri vite helt sikkert. Men når du møter noen med samme deck og vet hvordan den skal spilles så ser du jo kjapt hvem som kommer best ut av startblokkene. Og med mindre den personen gjør store feil underveis så er det vanskelig å ta igjen forspranget. Men for all del, jeg er ikke noen feilfri spiller.

 

Prøvde denne decken til reynad:

Ingen epic eller legendary, vant 6-7 strake kamper og gikk rett fra rank 15 til 12. En bra deck trenger ikke være dyr

 

Har spilt endel med den samme. Zoo kaller han den vel og må si den fungerer overraskende bra. Kom meg til rank 6 med denne før reset, men nå etter reset så kom jeg meg greit til rank 10 før jeg nå har begynt å tape mye. Falt ned til rank 13 nylig og det er lite som fungerer. Har fått flere åpningshender med 2 x soulfire og 1 x dire wolf og lignende på rad nå. Har også flere kamper i kveld hvor det går på skinner til jeg er 1-2 dmg unna lethal og så har motstanderen plutselig alle svarene han trenger. Frustrerende, men det er vel bare en sånn dag, og kanskje slik det er å være en middels spiller :grin2:

Lenke til kommentar

Prøvde denne decken til reynad:

 

Reynad_Aggro_Warlock.jpg

 

Ingen epic eller legendary, vant 6-7 strake kamper og gikk rett fra rank 15 til 12. En bra deck trenger ikke være dyr

Jeg syns Power Owerwhelming gir mer enn Scarlett Crusader, men ellers knall deck.

 

Kan sikkert byttet ut et annet kort også, men det er det jeg valgte å bytte ut :)

Endret av Battaman
Lenke til kommentar

Jeg spiller mer board trading enn face aggro, sånn sett fungerer scarlet crusader helt glimrende for meg. At den også overlever board clears er en stor bonus.

 

Spilt litt mer siden forrige posten, kom meg til rank 8. Ble bare ett eneste tap fra 15 til 8, særdeles godt fornøyd ;)

 

Spilte 5 forskjellige deck forrige sesong uten å finne en skikkelig favoritt (druid/shaman/pala/hunter/warrior), kanskje er det warlock som blir løsningen denne sesongen. Nå har jeg riktignok ikke prøvd det på høy level enda, men virker lovende

Lenke til kommentar

Da er det straks offisiell release!

 

Hva dette vil ha å si for spillet i praksis er jeg litt usikker på men :p

 

We’re drawing near to the end of the beta test of Hearthstone! We wanted to remind you that Golden Gelbin Mekkatorque, illustrious gnomish engineer and reward for helping us test our in-game shop, will no longer be available once the game is released.

In order to get your hands on this card for your Hearthstone collection, simply purchase an Arena entry or pack of cards with real money from our in-game shop during the beta, and Golden Gelbin Mekkatorque will automatically be added to your collection. It’s that easy!

Once Hearthstone is released, you can still craft the non-Gold version of Gelbin Mekkatorque using Arcane Dust.

Grab this gilded gnome today, before he’s gone for good!

 

I can't say exactly, but it is soon. Not months.

 

We plan on a large patch with the release of the game that addresses many of the bugs players have been experiencing.

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...