Gå til innhold

Dette er nerdenes drømmemobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kul ide, men vinner neppe noen designpris.

Regner med at det skal være valgfrie deksler som kan dekke innmaten og skjermen+fysiske knappene kan jo byttes ut. :)

Får bare krysse fingrene at det blir en realitet.

• Liker 6
Skrevet

Normalt sett er jo en mobil satt sammen slik at hver del bruker minimalt med plass, noe som ikke vil fungere med en modulbasert mobil på denne måten. Den må jo bli mye mer tykkere enn dagens mobiler.

Jeg er skeptisk.

Ubuntu Edge var mye mer lovende, men fikk dessverre ikke nok funding på Indiegogo – til tross for flere rekorder.

• Liker 2
Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Den kommer til å bli svær om den skal bli virkelig.

• Liker 1
Skrevet

Håpar dette kjem og at det vil fungere. Dessverre så trur eg nok at telefonen blir lite kompakt på grunn av at klossane tek mykje plass.

Viss det skal vere noko vitsen med oppgraderingar så håpar eg at det blir ein standard som varer i mange år framover.

Skrevet

Kommer aldri til å fungere, for stor,. Sikkert mekket i hop av en designer uten tanke på masnkinvaren og hva som kreves av den og dens tilkoblinger. Muligens det kunne fungert på et nettbrett som har en god del mer plass .

• Liker 1
Skrevet

Det største problemet mange peker på ved Android er fragmentering. Som også er mye av grunnen til at mange sverger til iPhone og Mac. SW er laget spesifikt for HW i enheten. Koden i OS trenger ikke ta hensyn til utallige kombinasjoner komponenter og drivere. Dette har sine åpnebare fordeler.

En mobil jeg selv kunne satt sammen er en våt drøm, men jeg tror neppe det blir noen realitet med det første. Besides, med så mange forskjellige mobiler på markedet er det noe for de fleste.

Skrevet

Håper VIRKELIG at denne blir satt i produksjon.

Det er noe av mest kreative og fremtidsrettede prosjektet jeg har sett - Hvert fall innenfor mobil! :D

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ser ikke helt fordelene veie opp over alle ulempene, som det vil være mange av her. Enkelte ting gjør seg best som kun konsepter og ikke faktiske produkter. Men for all del, morsomt om det hadde sett dagens lys og bevist meg feil.

lego-phone.png

Endret av Backpfeifengesicht
Skrevet

Kul ide, men vinner neppe noen designpris.

er jo meir i V1.0 stadiet. Berre vent til det kommer videre, om det da slår an, noko som eg virkelig håper. Industrien hadde blitt revolusjonert.

• Opprett ny...