Gå til innhold

Canal Digital snur etter klagestorm ? for noen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at Forbrukerombudet har tatt tak i situasjonen, men savner informasjon om hva som nå skjer med de som har borettslagsavtaler der borettslaget som helhet har bindingstid, mens de enkelte kundene ikke har det(?). I slike tilfeller ble vel tilbudet i nesten alle tilfeller både dyrere og dårligere.

 

Selv må jeg vel bare bite i det sure eple og godta 20 Mbit lavere nedlastningshastighet til samme pris. Har jo forsåvidt lite å si når Canal Digital er helt elendige når det gjelder hastigheter til utlandet, spesielt i forbindelse med større spill- og videostrømmingstjenester. Tydeligvis er det helt uaktuelt å for eksempel inngå et gratis samarbeid med Netflix som tilbyr seg å installere et buffringssystem kostnadsfritt hos alle større ISPer. Telenor vil vel gjøre slike tjenester så dårlige som mulig i forhold til deres egen videotjeneste.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Flott at Forbrukerombudet har tatt tak i situasjonen, men savner informasjon om hva som nå skjer med de som har borettslagsavtaler der borettslaget som helhet har bindingstid, mens de enkelte kundene ikke har det(?). I slike tilfeller ble vel tilbudet i nesten alle tilfeller både dyrere og dårligere.

 

Har nå fått bekreftet fra Canal Digital sin kundeservice at dette ikke gjelder for de som har valgt Super70 som tillegg, da det ikke er noe avtaletid på det produktet - tilbakemeldingen er vel da bortimot verdiløs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble akkurat oppringt av Canal digital der de tilbyr meg 12 månedes abonnement på 100/10 der 3 av månedene er gratis (altså 1650kr avslag for meg i borettslag), kun for de av oss som hadde 70/10 før endringen. Syntes det var greit jeg :-)

Jeg har ikke hørt noe, men om jeg får samme tilbud så hadde ikke det vært feil. Hvilken borettslagsavtale hadde du fra før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

UGMI har jeg, hadde 70/10 linje og fikk 4mnd gratis mot at jeg bandt meg i 12mnd

Ikke verst det heller. Hvis du får 3-4mnd gratis får man nesten 100/10 vs 50/10 uten prisøkning. Får vel vente og se et par dager, eller ta en telefon til CD og høre om de kan tilby meg noe om jeg ikke hører noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...