Gå til innhold

Ny SSD/ Beholde gammel


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har i dag en 60 gb Intel 330 series SSD som oppstartsdisk. Denne er konstant full, og jeg innser at 60 GB kanskje er i minste laget. Nå vurderer jeg å kjøpe en ny SSD , og kom over denne på tilbud hos dustin: http://www.dustinhome.no/product/5010654175/intel-335-series-2-5-240gb-ssd-sata-600-mlc-20nm-reseller/#intcmp=productbox7_startpage_WeekendRush_5010654175_130823

Spørsmålet er, vil det være lurere og gjenopprette SSDen? Er 60 GB egentlig for lite? Hva ville dere gjort? Bruker PCen som spill og skole-PC, men lagrer programvare på min 2TB disk.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger meg på her. Sitter med en Intel 510 120gb som er nesten stappfull og vurdere også denne 335 240gb'en. Jeg er lurer imidlertid på hvor stabil denne er i forhold til andre modeller? Den kommer til å sitte i arbeids-PC'en min, så det er ganske viktig at den ikke blir å krasje flere ganger i uken :) 510'en jeg har nå har jeg ikke hatt noen problemer med på 2 år. Jeg ser at det går an å få en Samsung 840 (ikke Pro) 250gb for ca samme pris. Hvilken er det beste alternativet mtp. stabilitet over tid? De 10 ekstra GB, og ekstreme overføringshastigheter er irrelevant for meg.

Lenke til kommentar

Du får betraktelig bedre ytelse med å oppgradere, men det er ikke noe problem å bruke en 60Gb uten at den blir full. Du må bare sørge for å flytte alle brukerdata mapper til en annen disk. Det er relativt lett i Win7 ihvertfall, du høyreklikker custom mappene under profilen din (My ***, desktop, downloads, osv) og endrer "location". Etter det er det aldri noe risiko for at disken blir full bare du passer på hvor du installerer spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...