Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står fortsatt bare "1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon" på sidene til tollpost ... blir nok ikke noe PS4 på døren i morgen. :thumbdown:

 

Står det samme her og, men regner med det endres om ikke så lenge.

Bør gå greit for min del om dem får sendt den med bil over her til vestlandet i kvell/natt.

Da bør den være her i morgen.

Lenke til kommentar

Står fortsatt bare "1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon" på sidene til tollpost ... blir nok ikke noe PS4 på døren i morgen. :thumbdown:

Står det samme hos meg også, men det går nok bra skal du se :)

 

Tenk på de som har gledet seg like mye ,men som har fått det korteste strået å må vente til januar.

Lenke til kommentar

"Ingen sending mottatt, kun EDI-informasjon" her også, stått slik siden igår. Og siden posten/tollpost aldri greier å levere til launch der jeg bor, så blir det nok over helga for min del... :(

står slik hos meg også , men holder håpet oppe enda , de blir sikkert sendt ut straks og da er det laste bil over natta også blir de sendt videre til dit dem skal i morgen tidlig
Lenke til kommentar

Fint...

 

Kjære kunde

 

Vi har dessverre opplevd en forsinkelse i levering fra Sony.

Dette betyr at vi ikke kan sende din PlayStation 4 til "release" som vi har lovet deg.

 

Vi er så lei oss for situasjonen, og vi skulle virkelig ønske at vi kunne sende deg konsollen.

Som plaster på såret for hele denne episoden vil vi gjerne gi deg en kompensasjon.

 

Vi har overført Kr. 200,- i point til din Coolshop-konto med e-posten du har bestilt din PlayStation 4 på.

 

Sony forventer å levere til oss på mandag neste uke.

Vi gjør ALT vi kan for å sende ut fra Coolshop samme dag vi mottar den.

 

Med vennlig hilsen Coolshopcleardot.gif

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...