Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

står slik hos meg også , men holder håpet oppe enda , de blir sikkert sendt ut straks og da er det laste bil over natta også blir de sendt videre til dit dem skal i morgen tidlig

Har stått det hos meg også siden i går klokken 14:45. Ringe Komplett nå og det var visst pga at de ikke har sendt de ut enda. Dette for å stoppe pakkene som skulle sendes til de som forhåndsbestilte etter Juli, og at de istede blir sendt til de som var tidlig ut. Dessverre går dette utover alle oss som bestilte tidlig:(

 

Han regnet likevel med at jeg ville ha min levert i morgen.

Lenke til kommentar

Har stått det hos meg også siden i går klokken 14:45. Ringe Komplett nå og det var visst pga at de ikke har sendt de ut enda. Dette for å stoppe pakkene som skulle sendes til de som forhåndsbestilte etter Juli, og at de istede blir sendt til de som var tidlig ut. Dessverre går dette utover alle oss som bestilte tidlig:(

 

Han regnet likevel med at jeg ville ha min levert i morgen.

Gahh...... da blir det ikke noe PS4 før tidlig neste uke nei..

Lenke til kommentar

Håper virkelig NordPost er effektive her nå! Får ikke spora maskinen, da. Den er sendt fra komplett, i hvertfall.

 

Ringte MPX.no nå og hørte hvorfor det ikke har blitt noe forandring og om det var noe tull, det ble sagt at den skulle være sendt men det er nok tollpost som har hendene fulle, det er 24timer siden pakken min ble sendt nå.

 

Så fikk jeg beskjed om og ringe MPX igjen om det ikke har blitt noe oppdatering uttover kvelden.

Men da får jeg ikke ringt før imorgen :I

 

Vi krysser fingrene for alt går bra nå.

Endret av Eyerock
Lenke til kommentar

Var innom Elkjøp i går og forhørte meg om den Killzone-bundelen. Den er forventet inn på hovedlageret 11.desember. Han regnet med den kom for salg fredag 13. desember. Prisen var 3999,-. PS4 + Killzone. Ingen ekstra kontroller eller kamera. Det gikk ikke an å forhåndsbestille denne, så man må møte opp tidlig. Kanskje den går litt under radaren for enkelte, så muligheter er der.

Amazon får den antageligvis inn rundt samme dato eller litt tidligere. Det betyr at de kan sende rundt den 10. Desember. Med vanlige spill/filmer pleier det å ta rundt en uke å levere varene. Men fortolling pluss ekstra mye post før jul kan forsinke en del. Jeg ville kanskje trodd at man kunne forvente levering rett før jul hvis man bestiller bundlen fra Amazon, men at det er så små differanser at de ikke tør garantere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...