Gå til innhold

? iPhone ikke verre enn andre mobiler


Anbefalte innlegg

Det å komme med diverse konspirasjonsteorier om at Apple liksom skal presse Telenor og Netcom til å gå ut å påstå at iPhone ikke er noe verre enn andre smarttelefoner er jo også helt absurd, det å komme med sånne tåpelige kommentarer uten noe som helst som underbygger det burde vært moderert vekk sporenstreks da det er rene vannvidd og noe helt idiotisk å skrive uten å ha noe konkret å bygge det på.

 

Det er en ting jeg ikke skjønner, og det er hvorfor du forsvarer Apple på dette når dette er åpenbart i dag at Apple bruker skittne taktikker for å få teleoperatørene og andre som selger Apple produkter til å tyste om de negative tingene om Apple produktene og heller snakke det over til noe positivt, som akkurat Telenor og Netcom gjør nå.

 

Det var jo ikke så lenge siden det var en artikkel en plass (som jeg ikke husker i farten på hvor det var) om at Apple ville avslutte avtalen mellom dem som snakket negativt om Apple sine produkter.

 

Dette har vært oppe i media mange ganger, så dette er ingenting nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Når det gjelder all denne synsingen om at den mobilen har bedre dekningen enn den mobilen så er jo alle kommentarene her ren svada inntil noen faktisk klarer å fremlegge noe som helst som underbygger slike banale og ganske så alvorlige anklager.

 

Om det er et så stort og kjent tema at iPhone mobiler har så ufattelig mye dårligere dekningen enn alle andre smarttelefoner så burde det vell være den letteste sak på jord for folk å fremlegge objektive og gjennomførte tester kan underbygge disse påstandene?

 

Det er ikke så vanskelig å framlegge:

 

http://kom.aau.dk/~gfp/SmartphonesAntenneKvalitet2013.pdf

 

Iphone 5 er dårligst. Det er ikke enorm forskjell til nest dårligste, men den er likefullt dårligst.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hva er dette? Må operatørene gå ut og forsvare manglene ved produktene til produsentene? Erfaring fra venner og kjente er at iPhone5 sliter mer enn andre produsenter med dekningen. Der jeg bor er det solid dekning i sentrum,mens man ikke skal så langt unna før dekningen er dårligere i nettet. Det er i disse områdene iPhone5 er elendig i forhold til Samsung, HTC osv.

 

Min erfariing er at der jeg jobber har iPhonebrukerne god dekning, mens Samsungtelefonene sliter med avbrutte samtaler. Så istedet for at du og jeg og hele verden skal fortelle om våre forskjellige oplevelser er det kanskje greit at en operatør kommer ut og forteller en nøytral side?

Lenke til kommentar

Tør vedde på at Apple ga Telenor og NetCombeskjed om å ikke snakke negativt om iPhones anngående dette om dem ville fortsette å selge dem.

Dette er en kjent måte Apple brruker for å skjule sine problemer.

Hvor har du dette fra? kilde takk...

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Tør vedde på at Apple ga Telenor og NetCombeskjed om å ikke snakke negativt om iPhones anngående dette om dem ville fortsette å selge dem.Dette er en kjent måte Apple brruker for å skjule sine problemer.

 

Og i din verden har Apple også forårsaket den dårlige verdensøkononomien, jordskjelv og global oppvarming, ikke sant? Moro å fremlegge konspirasjonsteorier basert på synsing.

 

Lenke til kommentar

Her er oppsummeringen fra linken over, så kan folk få ta en titt selv uten tiltaket av å åpne den.

 

Hvis lavest fremdeles er best så er det faktisk bare på én av frekvensene iPhone5 er dårligst - i de tre andre så er den best.

 

post-49706-0-62439500-1376016649_thumb.png

 

Det er hvor lav feltstyrke som må til or å få tilbkobling, lavest er altså best. Men som du kanskje ser så er dette tall oppgitt i negative decibel, iphone5 er altså jevnt over dårligst.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har en Iphone 5 som jeg kjøpte i frustrasjon over at det er den eneste hendige smarttelefonen. Jeg har hatt både HTC og Samsung tidligere. (Jeg savner litt Android og Windows noen ganger) På to bestemte telefonisk avsides sted i Sverige så har tidligere bare bil- monterte telefoner fungert brukbart. Iphone 5 fungerer nå overraskende bra! Sist så koblet den seg automatisk til Telia som ofte har bedre dekning i Sverige enn Telenor, som jeg har valgt å bruke etter å ha forsøkt andre. Hvorfor har jeg en avansert telefon. Jeg ringer mye, men når jeg skal surfe da VIL jeg ha en rask en med klar, presis skjerm, godt kamera og som samtidig er en-hånds. Desire S var jo " verdens beste". Den ble for lunefull og træg.

Lenke til kommentar

Nå bør noen analySere hvorfor IPhone selger i bøtter og spann gamle somnye modeller till nesten full pris, mens de andre produsentene selger til sterkt reduserte priser .

 

Hvorfor skulle det være relevant her? Har du sett på statistikken over solgte biler og feilrate? Har de mest populære og/eller dyreste bilene mindre feil enn andre mindre populære/billigere biler? Nei.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...