Gå til innhold

Flere som må synge til musikk?


Akse

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at jeg neste må synge når jeg hører musikk jeg liker. Jeg lærer meg tekstene fort, og synes det er fryktelig gøy å synge til musikken selv om jeg ikke har noen spesiell sangstemme.

 

Det må jo være mange flere enn meg som gjør dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lagt merke til at jeg neste må synge når jeg hører musikk jeg liker. Jeg lærer meg tekstene fort, og synes det er fryktelig gøy å synge til musikken selv om jeg ikke har noen spesiell sangstemme.

 

Det må jo være mange flere enn meg som gjør dette :)

Nei, det er nok kun deg som gjør dette.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er en eneste sjel som har hørt meg synge noen gang. Ikke engang de gangene jeg har vert dritings på fest hvor det har vert karaoke. Elsker å krittisere andre som velger å drite seg ut på scenen, men selv så holder jeg meg laaangt unna.

 

Jeg synger dog i den store hvite mikrofonen når jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar

Har lagt merke til at jeg neste må synge når jeg hører musikk jeg liker. Jeg lærer meg tekstene fort, og synes det er fryktelig gøy å synge til musikken selv om jeg ikke har noen spesiell sangstemme.

Det må jo være mange flere enn meg som gjør dette :)

Er ikke et ukjent fenomen at jeg synger med for full hals når jeg sitter i bilen og digger musikk alene. Eller når jeg er i en mindre edruelig tilstand sammen med andre likesinnede og digger sanger på fest.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg synger noen få ganger når jeg _vet_ at det ikke er noen andre i nærheten, men jeg hater når andre som ikke kan synge, synger på en sang jeg hører på.. :nei:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Ironisk sang jeg akkurat til en sang nå rett før jeg satt meg ned her og fikk se denne tråden. Jeg elsker å synge, og jeg bryr meg virkelig om sangtekstene, men jeg eier faen ikke sangstemme. Kunne aldri funnet på å synge foran andre, men jeg lever meg inn i sangene og synger etter beste evne når jeg er alene :) Blir veldig mye synging i bilen for å si det sånn, så lurer på hvor idiotisk det må se ut for møtende trafikanter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ironisk sang jeg akkurat til en sang nå rett før jeg satt meg ned her og fikk se denne tråden. Jeg elsker å synge, og jeg bryr meg virkelig om sangtekstene, men jeg eier faen ikke sangstemme. Kunne aldri funnet på å synge foran andre, men jeg lever meg inn i sangene og synger etter beste evne når jeg er alene :) Blir veldig mye synging i bilen for å si det sånn, så lurer på hvor idiotisk det må se ut for møtende trafikanter.

 

Ikke bry deg om de andre bilistene, de glemmer deg noen få sekunder etter at de har kjørt forbi deg :) Det viktigste er at du har det gøy :w00t:

Lenke til kommentar

Moderatormelding Off - Topic

Det har blitt fjernet en del innlegg her som enten var helt off - topic eller det har blitt delvis redigert bort innhold fra innlegg som quotet slettede innlegg.
Strengt tatt bør man holde seg til topic , ved avsporinger bruk rapporteringsknappen istedenfor å kommentere det innlegget som sporer av, på denne måten kommer vi som regel back on track mye raskere.
Mvh
Malvado

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...