Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til type som fyller 18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg trenger noen tips som gave til typen min som blir 18 år. Det er så vanskelig å kjøpe gaver til gutter fordi man vet aldri om de setter pris på det.

Jeg vil gi noe spesielt som han kommer til å ta vare på fordi det er fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

TS: Hvilke interesser har typen din? Hvor mye penger har du tenkt til å bruke på gaven?

Endret av Alastor
Fjernet slettet sitat.
Skrevet

Jeg vil gi noe spesielt som han kommer til å ta vare på fordi det er fra meg

Også spør du andre om hjelp? Da er det vel ikke helt fra deg eller? :p

• Liker 7
Skrevet

En av gavene jeg har satt mest på opp igjennom var en meget fin klokke jeg fikk av min samboer. Varer "evig" og det er gøy å ha en ekstra fin klokke til større anledninger/dress

• Liker 1
Skrevet

Fyren blir atten, det er nærliggende å tro at trådstarter er omtrent like gammel. Er ikke så mange tenåringer som har råd til å gi biler, sydenturer og klokker i gave.

• Liker 8
Skrevet

Her tenker jeg opplevelser fremfor materielle gaver. Hva er interessene hans? Er han f.eks. Manchester United-fan så kan du jo bestille en helgetur til Manchester som inneholder kampbilletter. Jeg vet i hvertfall om få ting som er mer sjarmerende enn jenter som prøver å engasjere seg litt i mine interesser for min skyld.

• 2 uker senere...
Skrevet

Lurer litt på økonomien til en del av de som skriver her inne, hvis de tror og forventer at 18-åringer har penger til å spandere sydenturer og fotballweekends på hverandre.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...