Gå til innhold

Pene damer nesten uten klær


olsen_1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Er strengt talt ikke rent trafikk relatert dette.. litt mere; damer, klær (manglende sådan), chitchat & humor å sånn.. Så emnet ble flyttet til en mere passende kategori.. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Dette er eit stort problem, eg personlig lar være å kjøre om sommeren av akkurat denne grunnen. Berre synd at yrket mitt er trailersjåfør og at eg miste jobben kvar sommer på grunn av dette :( Så no skal eg ta igjen på damene og kle meg nesten naken også, slik at dei også må la bilen stå.

 

Hold dykk unda Bergen sentrum, here I come:

1025556-10-1301739661579.jpg

Lenke til kommentar

Dette er eit stort problem, eg personlig lar være å kjøre om sommeren av akkurat denne grunnen. Berre synd at yrket mitt er trailersjåfør og at eg miste jobben kvar sommer på grunn av dette :( Så no skal eg ta igjen på damene og kle meg nesten naken også, slik at dei også må la bilen stå.

 

Hold dykk unda Bergen sentrum, here I come:

1025556-10-1301739661579.jpg

 

Hvorfor har du lagt ut bilde av meg?

 

(Jeg er forresten trailersjåfør og synes lettkledde damer er en velkommen distraksjon i trafikken. Bare synd de fleste studinene ikke er i byen i finværet).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Hvorfor har du lagt ut bilde av meg?

 

(Jeg er forresten trailersjåfør og synes lettkledde damer er en velkommen distraksjon i trafikken. Bare synd de fleste studinene ikke er i byen i finværet).

 

Pøh! Du berre prøve å frata meg æren for å være innehaver av denne sexy figuren. Damene skriker når dei ser meg og fniser, så eg er sikker på at dei kjem til å dåne når eg reiser inn i sentrum i kveld.

Lenke til kommentar

Løsningen er det dashboard camera med skikkelig vidvinkel.

Så kan du kikke på alt sammen i ro og mak hjemme i sofaen, med pilsen i den ene hånda og pikken i den andre!

Farlige greier. Plutselig glemmer man seg og begynner å riste på den åpne pilsen isteden ...
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg fikk øye på ei skikkelig snerten jente, midt i trafikken på vei hjem i går.

Det som pirret meg mest, og fikk meg til delvis miste konsentrasjonen var at hu ikke var ei vanlig snerten jente, men ei snerten trailersjafør jente, neppe eldre enn meg men fy flate for en deilig figur hun hadde, og i tillegg gikk hun med korte, korte jeans og en refleksvest.. :dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...