Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Renew your subscription:
1 day pass - £2
1 month - £5
2 months - £7
1 year - £27.99 (including the full PL season)

 

Er alternativene for pris. Jeg tok 2 mnd for å teste ut. Så Chelsea i går. Strålende kvalitet og slipper å stresse med VPN/DNS som sagt.

 

Dem viser ikke like mye som Al Jazera, men de viser det viktigste og mest profilerte kampene + alle kampene på Lørdag klokken 16.00.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dere som sliter med lagging på Al Jazeera. Bruker dere UnoTelly?

 

Har oppdaget at jeg har problemer med lagging, når det er flere attraktive kamper som sendes.

Altså, når det mest sannsynlig er stor pågang. Og man kan jo lure på kapasiteten til slike selskaper som UnoTelly. Det kan jo hende det er det som er en flaskehals?

 

Skal prøve med VPN senere i dag, om det bli lagg igjen, og jeg finner en VPN-server med god hastighet.

Lenke til kommentar

Ja. Bruker Unotelly. Det kan absolutt være som du sier. Du for gi beskjed om åssen det fungerer.

 

 

 

 

 

 

 

Dere som sliter med lagging på Al Jazeera. Bruker dere UnoTelly?

 

Har oppdaget at jeg har problemer med lagging, når det er flere attraktive kamper som sendes.

Altså, når det mest sannsynlig er stor pågang. Og man kan jo lure på kapasiteten til slike selskaper som UnoTelly. Det kan jo hende det er det som er en flaskehals?

 

Skal prøve med VPN senere i dag, om det bli lagg igjen, og jeg finner en VPN-server med god hastighet.

Lenke til kommentar

http://footyreport.net/user/register

 

Må registrere deg, så godtar de etter rundt 24 timer.

Kvaliteten er bra. Er skysports så vidt jeg vet med engelske kommentatorer.

 

Bilder:

 

 

jrhifSV.jpg

 

Dn54sby.jpg

 

 

 

Trenger ingen VPN/DNS eller.

"Thank you for registering at Footy Report. Your application for an account is

currently pending approval. Once it has been approved, you will receive

another e-mail containing information about how to log in, set your password,

and other details."

 

Vet du om det tar lang tid å få godkjenning?

Lenke til kommentar

Testet VPN uten videre hell i dag, og har brukt litt tid på å undersøke saken videre.

 

Gjennom "performance monitoren" til AJS sin flash player ser man at streamen starter på:

  • FPS: 24/24
  • Ms (ping): ca 30

"Package return/ping"-tide øker konstant på lik linje som frame raten går ned. Har FPS: 20/24 etter ett minutt, 16/24 etter to osv. helt til jeg kommer ned i ca 6-8/24 fps.

 

Søkte litt rundt på nettet etter flash player frame drop og endte opp på et forum som diskuterer akkurat dette problemet på AJS. http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=1871817&page=81

 

Ligger flere sider der med problematikken, hvor det bl.a. diskuteres at dette er et flash player-spesifikt problem. Det eksisterer altså ikke på iOS og Android appene.

 

Noen av brukerne mener problemet kan relateres til ping, hvorpå det argumenteres med at brukere som bor i midt-østen og ikke har mer enn 100 ms i ping, ikke opplever problemet.

 

Det argumenteres videre om dette er et nytt grep fra AJS selv, for å hindre bruk utenfor tiltenkt område, eller om det bare er en teknisk feil. Uheldigvis tyder bevisene mot at dette er noe som AJS har gjort bevist. Jeg orker ikke ramse op argumentene her, men du kan gå inn på forumtråden i posten over og lese selv.

 

Tenkte så at jeg skulle prøve iPaden min og se om dette virkelig var kun i flash playere og jo da. På iPaden fungerer alt smurt.

 

Du trenger ikke å jailbreake iPaden eller iPhon for å få det til. Men du må lage deg en ny iTunes-konto i et arabisk land.

 

Du kan starte med å gå inn her: https://itunes.apple.com/qa/app/al-jazeera-sport-live/id474157313

Bytt så til f.eks. Qatar-store og lag din nye konto. Du trenger ikke å oppgi noe annet en gyldig e-post, som brukes til å bekrefte kontoen. Alt av navn, dresse osv, kan du legge inn fiktive. Jeg brukte IKEA Qatar sin info: http://www.ikea.com/qa/en/store/qatar/

 

Så laster du ned appen. Legger in DNS adressene fra f.eks. UnoTelly og logger inn i AJS-appen.

 

Har du HDMi overgang, kan du jo koble telefonen eller iPaden over på TV'n. Funket utmerket.

 

PS! Skal også fungere med Android, men har ikke prøvd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...