Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

kjøp deg V2 - da kan du kjøre på 5.4Ghz med chippen min :) kanskje 5.5 med nok spenning faktisk ;)

 

Får se hvor mye penger som blir igjen etter at jeg har flytta, hehe. Skaffe meg Lightning først!

 

Kjipt at jeg har 2560x1440-skjerm egentlig. Skulle kjøpt meg en 1920x1080 120 hz :p

Endret av DuraN
Lenke til kommentar

Har jo ikke noe kort enda, men lurte på en ting angående Classified Tool, Nizzen eller Minhund :)

Det er jo 3 forskjellige ting å justere på, den øverste er vel til selve chippen?

Hva er de 2 andre til, og hvordan vet en når en skal justere de opp? :)

Lenke til kommentar

Har jo ikke noe kort enda, men lurte på en ting angående Classified Tool, Nizzen eller Minhund :)

Det er jo 3 forskjellige ting å justere på, den øverste er vel til selve chippen?

Hva er de 2 andre til, og hvordan vet en når en skal justere de opp? :)

 

Den øverste er for gpu. Og den andre er for minnet. Den tredje vet jeg ikkje :p

 

Man vet man må sette opp spenninga når tingstopper opp eller at det kommer rare farger uten at det er for varmt. Altså som overklokking ellers; More power more fun :green:

 

Skal jeg teste 3-way 780 i kveld tro? Meeh.. for kjedelig :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hva klarer dere uten EVBot da?

 

Klarer selv 1232MHz med et ekkelt BIOS fra SWE Clockers.

 

Må klare 1400MHz!!!!

 

Klarer 1410 mhz uten evbot :) Max volt på classy er 1.35 volt. Non classy er vel max 1.23 volt eller.no

 

Uten voltmod på nonclassy er vel det nesten umulig å komme over 1250mhz

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Klarer 1410 mhz uten evbot :) Max volt på classy er 1.35 volt. Non classy er vel max 1.23 volt eller.no

 

Uten voltmod på nonclassy er vel det nesten umulig å komme over 1250mhz

 

Det skal iallefall godt gjøres. Mulig man klarer det med TechInferno BIOS? Jævla GreenLight :p

Lenke til kommentar

 

Jeg bruker techinferno bios på classyene selvfølgelig, men det hjelper lite for vanlige 780 ref kort som bare får max 1.23v? uansett...

 

 

På 1200MHz har man mer enn nok kraft uansett, spesielt i SLI. :dribble:

 

Hadde vært litt kult å prøvd med 3x CLÆSSY 780, men prisen er dessverre HELT FEIL.

Lenke til kommentar

 

Jeg bruker techinferno bios på classyene selvfølgelig, men det hjelper lite for vanlige 780 ref kort som bare får max 1.23v? uansett...

Ja TI BIOS er vel mer for Power target enn spenning, selv om man får litt mer på enkelte referansekort. Virker som det er litt variasjon i hva som er maks og stock spenning.

Lenke til kommentar

Game on :evil: :evil: :evil:

 

attachicon.gif00022.png

 

1409/1854 MHz core/mem :green:

 

Kun 1,28750V på core og 1,7V på minnet :w00t: Digger dette kortet :love:

 

EDIT! 5 GHz på 3960X'en da :p

1409 på core, som også er på bildet ditt, men stemmer det?

Når jeg kjører benchmark på valley med min klokk så får jeg følgende:

1447mhz core i valley på høyre hjørne øverst

1254mhz core på evga precision tool

1160mhz core på techPowerUP.

 

Hvem av de er den riktige verdien?

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Okey, men er fortsatt litt skeptisk til hva evga precisionX/techpowerup viser, på stock hastighet så sier den 1150mhz på core, men på papiret står det at det skal være 1046 boost. Vet ikke helt hva jeg skal tru på jeg.

 

Har bare økt volt til 1.175v, +595mhz på mem, +114 på core, og får dette stabilt:

1254mhz høres litt for mye ut

 

1254v2_zps6b74625e.jpg

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...