Gå til innhold

Sjekk Steelseries nye spilltastatur


Anbefalte innlegg

hmm litt rart for vis du ser på bilde av apex så ser du at "Enter" tasten er smal men jeg har selv dette tastaturet og der er "Enter" tasten stor.. hva skjer ???
Ble overrasket over det samme på mitt tastatur, men det har enkelt å greit med at det er nordisk layout, og derfor har de ikke den knappen over enter knappen(av en eller annen grunn). Personlig foretrekker jeg stor enter knapp så var bare postivt for meg.

 

det er sant jeg og er veldig glad i stor "Enter knapp"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er så sinnsykt bra med mekanisk tastatur egentlig? Har prøvd White/red/Blue-brytere og for meg med klikkende "høye" knapper er bare et minus. Er veldig glad i lave knapper som ligger lavt i terrenget, ala laptop-knapper. Har Orbweaver, men er ingenting spesielt... Må du være en sinnsykt pirkete nerd for å kunne sette pris på noe som såvidt er merkbart??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke hvorfor de prøver seg med ikke-mekaniske tastatur til 5-600 kroner+ i dag. Dette er vel helst siktet på 12-15 års klassen der de vil ha det som er mest flashy og minst brukbart.

 

I et kollektiv med tynne vegger hører man mekaniske taster veldig godt gjennom veggene. Det samme gjelder på Skype. Noen ganger må man bare ofre litt for å ikke irritere folk rundt seg selv.

 

Hvis SteelSeries virkelig vil skille seg ut kan de lage et tastatur med Topre taster.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg et mekanisk tastatur, og må si at jeg ikke er veldig glad for det. Jeg skriver mye raskere på "umekaniske" tastaturer.

 

Likevel er det mekaniske tastaturet jeg har ikke verdens beste, så mulig jeg får meg et nytt og bedre snart ^^

Hvilke brytere er det du har?

Jeg skriver mye raskere på mine MX Blue's en jeg har gjort på et membrantastatur. Cherry MX Black og Red, derimot. Uff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sikkert kult med flashye tastaturer om du er mellom 3 og 13, men har du først brukt mekaniske tastaturer tror jeg du gir faen i overpriset dritt som dette her.

Jeg synes Mekaniske tastaturer er oppskrytt. Jeg liker tastaturer hvor knappene sitter nærmere hverandre og ikke er så høy som de som er på mekaniske.

 

Hadde dette tastaturet hvert mindre og uten num paden så hadde nok jeg kjøpt. Trenger heller ikke bakgrunnsbelysning, siden man som oftest ser på skjermen under spilling uansett :p

Lenke til kommentar
for og ver heilt erlig er 16 og liker ikkje mekaniske tastatur, dei irriterer skype kamerater og bråker mye , veldig vanskelig og skrive på fort,alt for høge taster. har brukt logitech g710+ og likte mitt gamle g510 bedre1
Hepp, tror jeg fant problemet ditt. Slutt og bruk bloatware chatte-applikasjoner så kan du begynne å bruke skikkelige tastaturer.

 

har vi en liten fanboy her? :3 alle må jo få lov til å ha sine egne meninger om tastaturer...har forresten brukt et laptoptastatur i vel ett år, og er fornøyd med det. Det når jo selvfølgelig ikke opp til dine fantastiske tastaturer som alle er pålagt å kjøpe... La folk ha sine egne meninger i stedet for å rakke ned på de :3

Lenke til kommentar

Flashy reinbue farger er ikke helt min greie, men så lenge du kan velge alle taster i en ønsket farge så hvorfor ikke?

 

http://www.wasdkeybo...keycap-set.html

Endelig fikk jeg mine hvite tastehetter tilbake, akkurat som i gode, gamle - og beige - dager. :wee:

Bare så trist at alle tastatur-rammer fortsatt er svarte ( :yucky:), men det er nå MIN smak.

 

Er vel noen som ikke vil ha mekanisk pga. støy. Tipper det finnes et marked for det.

 

MX Red med demperinger tenker jeg skulle bli omtrent det samme...

Nå har jeg faktisk ikke fingret et MX Red-tastatur, men utifra hva jeg kan forstå av hva som står på papiret av tekniske specs, så innbiller jeg meg det må være omtrent det samme som en membran-tastatur.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...