Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekant i gave til kjæresten


Anbefalte innlegg

Kjæresten min har snart bursdag, og i år ønsker jeg og gi han noe som vi har snakket om før, nemlig en trekant:-)

Det eneste problemet mitt er at jeg ikke aaner hvor jeg skal skaffe den andre jenta. Jeg ønsker ikke å gjøre det med en venninne i frykt for at vennskapet skal bli ødelagt. Er det noen her som har opplevd noe lignende og har råd ift hvor/hvordan jeg kan finne en jente som ønsker å bli med på noe sånt?

 

Jeg begynner også å tenke på visse "regler" som må overholdes mellom han og den andre jenta under akten for at det ikke skal bli for mye.. Har noen tips om det? Type; "ingen penetrering", "Ingen kyssing" (Dette var bare forslag, ikke nødvendigvis det jeg tenker på) Men fint med råd fra noen som har vært gjennom det før :)

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når startet denne trenden med at kvinner stadig har begynt å gjøre ting for sin egendel kamuflert som "gave" til kjæresten? Ingen penetrering engang? Så han får med andre ord sex som vanlig, men med en kvinnelig tilskuer da eller, som sin bursdagsgave?

 

Og folk skal fordømme menn som ikke vil ha mer enn sex medkvinner. Forstå det den som kan...Du kan sette inn en anonse på nakenprat da.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hvis dere er sikre på hverandre så er det bare å kjøre på. Men er det noe som skurrer eller at dere er usikre på hverandre? Javel, da bør dere tenke dere om både 1, 2 & 3 ganger før dere setter i gang! Det er viktig at dere har gjensidige regler på hvordan dette skal utfolde seg, fordi selv om at man ikke føler noen form for sjalusi på forhånd kan dette endre på seg under seansen.

 

Så hvis en av dere føler at man ikke vil dette, så må dere respektere hverandre, og avbryte selv om det er vanskelig for den ene parten. Og en liten ting.. ALKOHOL hører IKKE hjemme her!! Trenger man å «drikke» seg til mot, så er det bare å slå i fra seg tanken på trekant med en gang!

 

Så er det viktig å informere den 3 personen i dette, om at dere er helt nye på dette, og er litt usikre på hvor langt dere er villige til å gå og følelseslivet deres rundt dette. Slik at hun er inneforstått med at seansen kan bli avbrutt pga dette..

 

Det blir godt for typen din dette, men.. det er jævlig slitsomt å skulle tilfredsstille 2 jenter.. det er lettere med 2 gutter og ei jente.. ^^

Lenke til kommentar

Personlig kan jeg ikke forstå meg på personer som ønsker dette. Hvorfor risikere å ødelegge forholdet over noe så usmakelig som dette, dere trenger noe mer enn kun hverandre?

 

Hadde kjæresten min i det hele tatt foreslått noe slikt, så ville jeg ha vært utrolig skuffet. Men folk er nå forskjellige :)

Endret av Vannlinjen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Personlig kan jeg ikke forstå meg på personer som ønsker dette.

 

Hun etterspør ikke din mening i denne saken, så hva den er.. er helt urelevant!

Lenke til kommentar

Om dette i det hele tatt skal ha potensiale til å være en gave så må følgende oppfylles:

1: Du må finne ei dame du er 100% sikker på at fyren er seksuelt tiltrukket av. Å bli møtt av ei man ikke syns ser særlig grei ut på soverommet som forventer sex er i alle fal ingen gave.

2: Du kan ikke ha noen regler for akten. Dette er fult og helt din ide. Du kan ikke drasse ei naken kvinne inn på deres soverom uten at han vet det også begynne å rope om ingen penetrering eller annet fjas.

3: Det må ikke resultere i gnål og sjalusi fra din side, verken under eller etter akten.

Endret av aagmed
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke noe jeg ville gitt i gave, når dere "bare" har vært sammen i litt over ett år (hvis det som står i den andre tråden stemmer) og du allerede sliter med å tenke på at han lå med ei annen dame da dere hadde pause. Trekantbilder forsvinner heller ikke fra netthinnen dersom noe skulle skjære seg følelsesmessig.

 

Personlig ville jeg droppet ideen, eventuelt ventet en god stund. Dette er ikke noe man trenger å forhaste seg med, det finnes nok andre ting du kan gi i gave som blir mottatt med glede også :) .

Lenke til kommentar

Kjæresten min har snart bursdag, og i år ønsker jeg og gi han noe som vi har snakket om før, nemlig en trekant:-)

Det eneste problemet mitt er at jeg ikke aaner hvor jeg skal skaffe den andre jenta. Jeg ønsker ikke å gjøre det med en venninne i frykt for at vennskapet skal bli ødelagt. Er det noen her som har opplevd noe lignende og har råd ift hvor/hvordan jeg kan finne en jente som ønsker å bli med på noe sånt?

 

Jeg begynner også å tenke på visse "regler" som må overholdes mellom han og den andre jenta under akten for at det ikke skal bli for mye.. Har noen tips om det? Type; "ingen penetrering", "Ingen kyssing" (Dette var bare forslag, ikke nødvendigvis det jeg tenker på) Men fint med råd fra noen som har vært gjennom det før :)

 

Takker for svar! :)

 

Kopi fra Kvinneguiden eller herfra til Kvinneguiden? :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...