Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan friendzone en jente?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det har seg slik at jeg skal flytte på hybel med ei jente nå til høsten, da både henne og jeg skal studere samme plass. Jeg kjenner denne jenta fra før av, og man kan egentlig si at vi er gode venner. Når det kommer til stykket har det seg slik at jeg mistenker at hun er litt over middels interessert, og at nå når vi flytter sammen, da vil hun prøve å nærme seg litt etter litt.

Hvordan kan jeg indirekte få frem at jeg ikke vil ha noe forhold med henne? Det må være litt diskre, da vi skal bo sammen i minst ett år.

 

Takk Anonym poster: a58afde93a8511066296935787b53839

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Det har seg slik at jeg skal flytte på hybel med ei jente nå til høsten, da både henne og jeg skal studere samme plass. Jeg kjenner denne jenta fra før av, og man kan egentlig si at vi er gode venner. Når det kommer til stykket har det seg slik at jeg mistenker at hun er litt over middels interessert, og at nå når vi flytter sammen, da vil hun prøve å nærme seg litt etter litt.

Hvordan kan jeg indirekte få frem at jeg ikke vil ha noe forhold med henne? Det må være litt diskre, da vi skal bo sammen i minst ett år.

 

Takk Anonym poster: a58afde93a8511066296935787b53839

 

Ikke kle av deg og ikke tafs på puppene hennes, og ikke stikk den inn?

Selv om det kan være litt vanskelig, så er det en helt grei skuring.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Oppfør deg som normalt, vent til hun prøver seg på noe ordentlig som for eksempel et kyss, og avslå henne å si du bare vil være venner. Rimelig enkelt egentlig. Jenter er mye flinkere enn gutter på å bli friendzonet, så det kommer nok til å gå helt fint. Såfremt du ikke er veldig flink til å gjøre ting kleint, da.

Endret av Coffee Break
Lenke til kommentar

Ikke kle av deg og ikke tafs på puppene hennes, og ikke stikk den inn?

Selv om det kan være litt vanskelig, så er det en helt grei skuring.

 

Du må ha misforstått.. Hva skal jeg gjøre for å sette henne i friendzone om hun spør/prøver seg..

 

@Coffee Break: Kanskje det, ja..

Jeg vil bare at hun ikke skal bli såret, og da særlig for at jeg ser meg at hun med tiden ikke blir den eneste jenta jeg bor med, og at hun da ikke skal gå og surmule. Anonym poster: a58afde93a8511066296935787b53839

Lenke til kommentar

Du kan for eksempel, hvis anledningen byr seg, spørre henne om hennes syn på å ta med eventuelle kjærester hjem, slik at hun skjønner at du med kjæreste mener en utenforstående. Hvis hun virkelig er interessert i deg vil det nok ikke sette en stopper for det hele, men i beste fall (for din del) vil dette få henne til å innse at du ikke er helt interessert, og at det beste er å la det ligge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du kan oppføre deg som hennes homofile men samtidig heterofile venn!

 

Det kan backfire, bare spør samboeren min :p

 

TS: Hva med å ta en prat med henne på forhånd? Eller som noen andre her foreslår, spørre hvordan dere skal løse det med f.eks. "ta med kjæreste hjem" eller "overnattingsbesøk av andre mennesker".

Lenke til kommentar

Jøss. Luksusproblem?

 

Det blir faktisk litt irriterende etterhvert.

 

Takk for svar, folkens, men jeg må igjen si at jeg er _ikke_ interessert i henne. Vi skal bo sammen en stund, så da kan det være en fordel å ha en god tone, dvs ing

Jøss. Luksusproblem?

 

Det blir faktisk litt irriterende etterhvert.

 

Takk for svar, folkens, men jeg må igjen si at jeg er _ikke_ interessert i henne. Vi skal bo sammen en stund, så da kan det være en fordel å ha en god tone, dvs ingen "tøm og røm".

 

Det lengste jeg kan gå er "friends with benefits", men hun må være klar over at det er kun det.en "tøm og røm".

 

Det lengste j Anonym poster: a58afde93a8511066296935787b53839

Lenke til kommentar

Siden innlegget over gikk helt over stokk og stein, så legger jeg ut en versjon dere kan være sikre på.

 

Jøss. Luksusproblem?

 

Det blir faktisk litt irriterende etterhvert.

 

Takk for svar, folkens, men jeg må igjen si at jeg er _ikke_ interessert i henne. Vi skal bo sammen en stund, så da kan det være en fordel å ha en god tone, dvs ingen "tøm og røm".

 

Det lengste jeg kan gå er "friends with benefits", men hun må være klar over at det er kun det. Lurer på hvorfor dere kom innpå det seksuelle? Anonym poster: a58afde93a8511066296935787b53839

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...