Gå til innhold

Trenger du spillanbefalinger? Spør her!


Anbefalte innlegg

I den sjangeren er det vel Crusador Kings 2 kjennerne spiller. Har det liggende selv, men følte meg så dum da jeg prøvde det, så jeg gikk tilbake til Civ og XCOM. Får vel teste igjen når jeg føler meg modig. :p

 

Tenkte på det selv, men virker litt for avansert for meg også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått med meg kjæresten til å se Starwars filmene, og nå etter to filmer har jeg lyst til å spille et sci fi spill..

Jeg vet ikke helt hva, men ikke FPS! Jeg spiller for det meste Civilization ellers, men det trenger ikke være strategi (har også spilt mye SC2).

 

Jeg prøvde StarConflict, men jeg syntes det ble for meningsløst å bare komme inn i en kamp skyte, og bli ferdig. Jeg vil ha litt mer dybde.

Noen som har noe å anbefale?

Lenke til kommentar

Jeg trenger noen gode tips til nye/nytt spill.

 

Jeg ser etter noe alla Victoria 2, Hearts of Iron eller Civ serien, altså strategi.

 

Krav;

 

- Tidsaspektet bør helst være 1600-1990

- Ikke alt for avansert og krevende (Noe lettere enn Victoria og HoI blir satt pris på)

- Gjerne god historie/fortelling som Victoria 2

 

Takker for alle bidrag som måtte komme!

Hva med Total War-spillene, ligger de innenfor det du leter etter? Rome II Total War kommer i så fall snart ut.

Lenke til kommentar

Jeg trenger noen gode tips til nye/nytt spill.

 

Jeg ser etter noe alla Victoria 2, Hearts of Iron eller Civ serien, altså strategi.

 

Krav;

 

- Tidsaspektet bør helst være 1600-1990

- Ikke alt for avansert og krevende (Noe lettere enn Victoria og HoI blir satt pris på)

- Gjerne god historie/fortelling som Victoria 2

 

Takker for alle bidrag som måtte komme!

I den sjangeren er det vel Crusador Kings 2 kjennerne spiller. Har det liggende selv, men følte meg så dum da jeg prøvde det, så jeg gikk tilbake til Civ og XCOM. Får vel teste igjen når jeg føler meg modig. :p

 

Hei, jeg besvarte litt om Cursader Kings i tråden "På jakt etter et nytt spill" - du startet denne TheHawk

:)

 

Anbefales, men som jeg skriver - det er komplisert i starten men jeg snys at Victoria 2 var mye vanskeligere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Trenger noen spillanbefalinger.

Jeg har nettopp kjøpt meg PS3 og trenger noen spill

Jeg er veldig glad i spill som Need For Speed, Grand theft Auto og Hitman, så gjerne noe ala de :) Men tar gjerne i mot andre anbefalinger også.

Metal Gear, Uncharted, The Last of Us, Infamous, Red Dead Redemption? Mye og ta av i den sjangeren. Når det gjelder NFS er det vel GRID som kommer nærmest.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til gode bil spill til PC? Gjerne slik som man kjøper på CD til Pc eller lignende. Også spill som kan lastes ned gratis, men spill som man må betale for før man laster ned er uaktuelt. Jeg spiller ikke så mye. Jeg spiller mer for å ha noe underholdning kan du si. Bil spill er da det perfekte. Har hittil spilt trackmania og jeg er fornøyd, men etter å ha gjort ferdig spillet ett par ganger så er det ikke så morsomt lenger kan d si :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...