TheHawk Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 I den sjangeren er det vel Crusador Kings 2 kjennerne spiller. Har det liggende selv, men følte meg så dum da jeg prøvde det, så jeg gikk tilbake til Civ og XCOM. Får vel teste igjen når jeg føler meg modig. Tenkte på det selv, men virker litt for avansert for meg også Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg har fått med meg kjæresten til å se Starwars filmene, og nå etter to filmer har jeg lyst til å spille et sci fi spill.. Jeg vet ikke helt hva, men ikke FPS! Jeg spiller for det meste Civilization ellers, men det trenger ikke være strategi (har også spilt mye SC2). Jeg prøvde StarConflict, men jeg syntes det ble for meningsløst å bare komme inn i en kamp skyte, og bli ferdig. Jeg vil ha litt mer dybde. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Kan jo prøve Knights of the Old Republic viss du ikke har spillt det før? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg trenger noen gode tips til nye/nytt spill. Jeg ser etter noe alla Victoria 2, Hearts of Iron eller Civ serien, altså strategi. Krav; - Tidsaspektet bør helst være 1600-1990 - Ikke alt for avansert og krevende (Noe lettere enn Victoria og HoI blir satt pris på) - Gjerne god historie/fortelling som Victoria 2 Takker for alle bidrag som måtte komme! Hva med Total War-spillene, ligger de innenfor det du leter etter? Rome II Total War kommer i så fall snart ut. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Hva med Total War-spillene, ligger de innenfor det du leter etter? Rome II Total War kommer i så fall snart ut. Har spilt den serien, men tenker mer mot Victoria sjangeren. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Kan jo prøve Knights of the Old Republic viss du ikke har spillt det før? Har spilt det litt før, men var ikke helt det jeg tenkte meg. hehe vet egentlig ikke helt hva jeg er ute etter Lenke til kommentar
EasyAce Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg trenger noen gode tips til nye/nytt spill. Jeg ser etter noe alla Victoria 2, Hearts of Iron eller Civ serien, altså strategi. Krav; - Tidsaspektet bør helst være 1600-1990 - Ikke alt for avansert og krevende (Noe lettere enn Victoria og HoI blir satt pris på) - Gjerne god historie/fortelling som Victoria 2 Takker for alle bidrag som måtte komme! I den sjangeren er det vel Crusador Kings 2 kjennerne spiller. Har det liggende selv, men følte meg så dum da jeg prøvde det, så jeg gikk tilbake til Civ og XCOM. Får vel teste igjen når jeg føler meg modig. Hei, jeg besvarte litt om Cursader Kings i tråden "På jakt etter et nytt spill" - du startet denne TheHawk Anbefales, men som jeg skriver - det er komplisert i starten men jeg snys at Victoria 2 var mye vanskeligere 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Tips til noen gode Platformer RPG'er? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Rogue Legacy, som Gamer.no nettopp anbefalte, så veldig lovende ut, men jeg har ikke fått prøvd det selv. Om du har en DS vil jeg anbefale Castlevania: Portrait of Ruin. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Rogue Legacy er en god kandidat, men vær klar over at selv om progresjonssystemet minner en del om RPGer ligger det ikke en skikkelig historie bak spillet. Jeg håper virkelig noen lager et spill som minner om Rogue Legacy, men har en større verden og en dypere historie. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Tja, du har jo Dark Souls da. Skulle nesten ikke tro det, og det er ikke mange anmeldere som har tatt det opp, men det er virkelig det nærmeste man kommer Metroidvania i 3D. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Burde kanskje nevnt at jeg allerede spiller Rogue Legacy. Kan vel og i samme slengen nevne at jeg og koser meg med unEpic. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Har spilt den serien, men tenker mer mot Victoria sjangeren. Hva med denne da: http://www.ageod.com/en/ageod-games/8-les-campagnes-de-napoleon.html Her ligger det mange relaterte spill også. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Tips til spill hvor man har stort utvalg av muligheter for å style og tune biler? I likhet med NFS Underground 2. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Leter etter et enkelt spill ala To The Moon som skal spilles på pc, tips? Med enkel mener jeg et spill som er lett spilbart på en dårlig pc. Lenke til kommentar
Nimchi Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Har spilt det litt før, men var ikke helt det jeg tenkte meg. hehe vet egentlig ikke helt hva jeg er ute etter Kanskje du kunne tenkt deg å spille Xcom enemy unknown? Det er et sci- fi stategispill. Jeg spiller det nå og syns det er bra. Lenke til kommentar
Whatsername Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Trenger noen spillanbefalinger. Jeg har nettopp kjøpt meg PS3 og trenger noen spill Jeg er veldig glad i spill som Need For Speed, Grand theft Auto og Hitman, så gjerne noe ala de Men tar gjerne i mot andre anbefalinger også. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Trenger noen spillanbefalinger. Jeg har nettopp kjøpt meg PS3 og trenger noen spill Jeg er veldig glad i spill som Need For Speed, Grand theft Auto og Hitman, så gjerne noe ala de Men tar gjerne i mot andre anbefalinger også. Metal Gear, Uncharted, The Last of Us, Infamous, Red Dead Redemption? Mye og ta av i den sjangeren. Når det gjelder NFS er det vel GRID som kommer nærmest. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Noen som har tips til gode bil spill til PC? Gjerne slik som man kjøper på CD til Pc eller lignende. Også spill som kan lastes ned gratis, men spill som man må betale for før man laster ned er uaktuelt. Jeg spiller ikke så mye. Jeg spiller mer for å ha noe underholdning kan du si. Bil spill er da det perfekte. Har hittil spilt trackmania og jeg er fornøyd, men etter å ha gjort ferdig spillet ett par ganger så er det ikke så morsomt lenger kan d si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå