Gå til innhold

Beste syyyke filmen du har sett?

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja... har ikke sett så mye syke filmer. Her er noen iallfall.

Scanners

Natural Born Killers

A Clockwork Orange

Doberman

Baise Moi

Også en haug jeg ikke kommer på, selvfølgelig.

Og dere... syke filmer behøver ikke være B-filmer i splattergenren. ;)

Skrevet
Og dere... syke filmer behøver ikke være B-filmer i splattergenren. ;)

Nei kanskje ikke i teorien, men tror du virkelig et stort hollywoodselskap hadde turt å gitt penger til f eks Cannibal Holocaust, Nekromantik eller Salo? Tvilsomt. De sykeste filmene er nesten alltid lav budsjett filmer.

Skrevet

I Final Destination 1 og 2 har de jo fått med en del detaaljer som ikke pleier å komme med i andre filmer sånn som; glassplate møter gutt og flammer møter ansikt-ansikt får skorpe.

Morsomme filmer :w00t:

Skrevet
kanskje ikke veldig syyyyk, men equlibrium er sinsykt bra. rååå!

Støtter den...

Men syk film... kanskje Monty Python - Life of Brian, eller Quest For the Holy Grail.

Skrevet

Jeg så en ganske syk film i helgen, og den heter 1000 corpses hvis jeg ikke husker så dårlig. Den var så syk at jeg flere ganger vurderte å skru av.... Det var lissom Motorsag Masakeren ganger 10!

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Jeg så en ganske syk film i helgen, og den heter 1000 corpses hvis jeg ikke husker så dårlig. Den var så syk at jeg flere ganger vurderte å skru av.... Det var lissom Motorsag Masakeren ganger 10!

Eller ikke?

House of 1000 Corpses er en halvdårlig kombinasjon av TCM og Natural Born Killers.

• 4 uker senere...
Skrevet

Det er kanskje den dårligste filmen jeg har sett ever. En jeg kjente som sa den var den værste (som i mest skremmende) filmen ha hadde sett ever ... jeg holder meg til kun værste. Det var et eneste stort gjesp fra ende til annen.

Den sykeste filmen jeg hittil har sett er: Ichi The Killer!

ichi%20the%20killer%20poster.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...