Gå til innhold

Beste syyyke filmen du har sett?


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Vet det er utrolig, men jeg har hørt om den ja :D

 

Hørt om Nazijegeren? :woot:

 

Vet ikke om du mente den eller Gay niggers etc etc filmen, men Nazijegeren ble jo funnet i diverse svenske filmbutikker å da i sin tid! :lol:

 

Nope

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Den sykeste komedien eg har sett må vel bli "Kung Pow". Artig liten sak, enten så elsker du den, slik som eg gjer, eller så hater du den. Kort fortalt er filmen ein gammel kinesisk kampsport film som er triksa litt med. Folkene som har laga den, har fjerna all lyd, lagt på ny og slengt inn noen nye skuespillere, til tider hysterisk morosamt.

 

 

Eller så vart jo dawn of the dead nemnt tidligere, filmen er vel ikkje sjuk i seg sjølv, men den er sjukt dårlig.

 

Ellers så kan eg jo nemne Bad Taste og evil dead filmene er ganske sjuke, husker spesielt ein scene i evil dead 1 eller 2, der ei dame blir voldtatt av eit tre.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
/me tror haltan er en furry som ikke har kommet ut av skapet.

 

Anyways en syk syk syyyk film? Hmm det må være den franske filmen Irreversible. Den er syk altså!

tja, litt psyko filming, spess i begynnelsen, men filmen var igrunn ikke syk. Den viste virkeligheten på sitt mest brutale og veldit detaljert. Bra og ekkel film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...