Gå til innhold

Skandalespillet The War Z får nytt navn (Windows)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Dette må vel være en av de spillene folk hadde størst forventninger til som ble alt annet enn bra? Spilt det to ganger, etter det ble det slettet.

 

Det var nå vel ingen som hadde forventninger i det hele tatt til dette? Det dukket nærmest opp av intet som en blåkopi i skyggen av Day Zs suksess. Navnet War Z er spekulativt for å narre forbrukere til å tro at dette har nære bånd til den populære modden til Arma 2, (kommende standalone spill).

Det var gjennomsyret av bugs og gjorde seg nærmest avhengig av mikrotransaksjoner.

Som sagt. Ingen hadde forventninger til dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, har vel rundt 40 timer på det. I dag fatter jeg ikke hvordan jeg holdt ut i så mange timer med dette spillet. Muligens fordi at jeg forventet at det kom noen drastiske endringer under utviklingen fra alpha - beta. Det skjedde ikke. Tror ennå de ikke har addet biler/svømming på spillet, noe de lovet skulle komme 1 måned etter release (november i fjor?)Tror jeg hadde helt blackout i 2 ukers tid, startet spillet nettopp å kan ikke FATTE hva jeg har holdt på med.. skammer meg faktisk.
Så kjøp deg Arma 2, og Arma 2: Operation arrowhead, OG SPILL DAYZ :D

 

Sa aldri hvor mange timer jeg har på day-z, og det er forskrekkende mye for en mod :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg ga spillet en sjangse før jeg dømte det og det ble litt gøy (hvis du kjøper våpen på forhånd). Har spilt ca 50 timer med warz

 

Vel, på DayZ finner du lite våpen, men der trenger du ikke betale noe som helst.

Lenke til kommentar

Ser det skrives mye dritt om spillet og utviklerne. Noen her som faktisk har spilt spillet, og kan si de kjenner seg igjen i det som skrives?

 

Smaker du på dritt for å være helt sikker på at det er dritt også? Alt som trengs er bare å ta EN titt på gameplay video av spillet så ser du at det er dritt. Klarer du ikke det: Good luck in life!

Lenke til kommentar

Jeg ga spillet en sjangse før jeg dømte det og det ble litt gøy (hvis du kjøper våpen på forhånd). Har spilt ca 50 timer med warz

 

Kjøper våpen i et zombie spill??? Hahahhahaha er nettopp en av grunnene til at War Z er tragisk. Man kjøper ikke våpen i et post apocalyptisk zombie spill. Man bare stjeler og looter for å overleve.

At du i det hele tatt tør å innrømme at du lot deg lure er ganske artig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det var nå vel ingen som hadde forventninger i det hele tatt til dette? Det dukket nærmest opp av intet som en blåkopi i skyggen av Day Zs suksess. Navnet War Z er spekulativt for å narre forbrukere til å tro at dette har nære bånd til den populære modden til Arma 2, (kommende standalone spill).

Det var gjennomsyret av bugs og gjorde seg nærmest avhengig av mikrotransaksjoner.

Som sagt. Ingen hadde forventninger til dette spillet.

 

Eg følte at det var ganske store forventinger fra det ble annonsert til release. Folk ventet spent fordi bildene fordi utifra bildene virker spillet veldig kult. Men så viste det seg senere at alt av bilder er manipulert

Lenke til kommentar

 

 

Kjøper våpen i et zombie spill??? Hahahhahaha er nettopp en av grunnene til at War Z er tragisk. Man kjøper ikke våpen i et post apocalyptisk zombie spill. Man bare stjeler og looter for å overleve.

At du i det hele tatt tør å innrømme at du lot deg lure er ganske artig.

 

Har ikke betalt ekstra for å kunne kjøpe våpen :p. Kjøpte bare et sverd for å komme i gang nå og da. Skytevåpen kan ikke kjøpes, de må finnes (heldigvis).

Lenke til kommentar

Tja, fra det jeg har hørt så gjør den det. Egentlig som forventet når de ikke engang gidder å følge boken det er basert på.

Jeg vet ikke men har bare sett promo bildene fra filmen, de ser helt latterlig ut.

 

De skulle vel ha navnet sån at de kunne lage sitt eget drittspill. Activision tar sikkert jobben.

 

Heck hvorfor ikke søksøke DayZ mens de holder på.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Dette må vel være en av de spillene folk hadde størst forventninger til som ble alt annet enn bra? Spilt det to ganger, etter det ble det slettet.

 

Visste det var møkk lenge før det kom. Var en kar som het noe som "Rino" eller noe på youtube som advarte folk om dette. For War Z er egentlig bare en mod på et online skytespill som sugde.

Lenke til kommentar
Er så lei av alle disse jævla zombie spillene
Har du faktisk spillt absolutt alle av zombiespille som man finner ute på markedet? WOW!

 

Trokke du skjønner poenget. Det skal jo trøkkes zombier inn overalt. Selv COD har jo en zombie-mode.

Og værste er at 90 % misforstår hva en zombie er. De tror visst det er en Ussain Bolt prototype som kan løpe i 100 km\t

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...