Gå til innhold

Dette vises frem på E3 denne uka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper på noe mer Metal Gear Solid 5 iløpet av E3, mer enn det lille vi har fått servert når det gjelder stemmeskuespilleren.

Det er jo bare en Hoax, Hayter er med i det første eller andre spillet.

Jepp de lager 2 spill.

 

Blir spenennde å se på hva Bohemia viser frem, spesielt DayZ, men også Arma 3, håper på ny map i beta!

Dayz blir vel visst av et annet team.

Blir kult visst de er ilag.

Lenke til kommentar

Det er jo bare en Hoax, Hayter er med i det første eller andre spillet.

Jepp de lager 2 spill.

 

Jeg har forsøkt å få med meg alt som har kommet fra Konami / Hideo Kojima.

Det skulle jo bare være ètt spill (både Phantom Pain og Metal Gear Solid 5), slik jeg har forstått det.

 

Og akkurat om det blir enten Hayter eller Sutherland, eller begge, bryr jeg meg ikke så mye om lenger.

Spillet er vel først og fremst satt i midten av 70-tallet, rundt den tida sønnene til Big Boss blir klona fram (etter Peace Walker hendelsen).

 

Men kom gjerne med kilde for å overbevise meg om noe annet :)

Lenke til kommentar

Jeg har forsøkt å få med meg alt som har kommet fra Konami / Hideo Kojima.

Det skulle jo bare være ètt spill (både Phantom Pain og Metal Gear Solid 5), slik jeg har forstått det.

 

Og akkurat om det blir enten Hayter eller Sutherland, eller begge, bryr jeg meg ikke så mye om lenger.

Spillet er vel først og fremst satt i midten av 70-tallet, rundt den tida sønnene til Big Boss blir klona fram (etter Peace Walker hendelsen).

 

Men kom gjerne med kilde for å overbevise meg om noe annet :)

80 tallet fra hva jeg har sett.

Og du virker ikke som noe serlig Mgs fan så gidder ikke snakke med deg.

Lenke til kommentar

80 tallet fra hva jeg har sett.

Og du virker ikke som noe serlig Mgs fan så gidder ikke snakke med deg.

 

Javel, jeg har bare spilt spilla utallige ganger siden MGS 1 kom ut og hele tida vært fascinert av spillhistorien.

 

Lette opp litt info selv, og du har rett i at det er 2 spill (Phantom Pain + Metal Gear Solid 5 Ground Zeroes), og det både fra 70- og 80-tallet hendelsene i de 2 spillene er satt til, og da er det vel naturlig å håpe at Hayter er medvirkende.

 

Nok off-topic.

Håper på noen godbiter fra Bethesda også rundt både ESO og håper de kommer med ny oppfølger til Fallout serien.

Lenke til kommentar

Javel, jeg har bare spilt spilla utallige ganger siden MGS 1 kom ut og hele tida vært fascinert av spillhistorien.

 

Lette opp litt info selv, og du har rett i at det er 2 spill (Phantom Pain + Metal Gear Solid 5 Ground Zeroes), og det både fra 70- og 80-tallet hendelsene i de 2 spillene er satt til, og da er det vel naturlig å håpe at Hayter er medvirkende.

 

Nok off-topic.

Håper på noen godbiter fra Bethesda også rundt både ESO og håper de kommer med ny oppfølger til Fallout serien.

Jeg syns du bare er så negativ mot Hayter som har laget et ikon av en karakter.

La oss alle bare drite i fyren som gjorde historien god og mystisk,.

 

Virker som dere har mere lyst og gjøre narr av Metal Gear en og vente på neste spill.

 

Bare vent når dere ser at David Hayter kommer.

 

OOOhh da ombestemmer alle seg, nå er han plutselig en flink stemme skuespiller ,.....Fans......

Og nei jeg snakker ikke om deg, jeg snakker om alle innen Mgs tråder de siste ukene.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...