Gå til innhold

Anmeldelse: The Last of Us (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, den har et enormt spillbibliotek, svært billig (rundt 1500 kroner) og får fortsatt mange storspill som Last of Us, Beyond: Two Souls, GTA 5, Gran Turismo 6 og MGS 5 for å nevne noen. Høres ikke ut som et dumt kjøp spør du meg...

Endret av kilik
  • Liker 5
Lenke til kommentar

koble internett ledningen direkte til Ps3, da går det på normal hastighet.

 

(edit) ah så du brukte steam

 

Det faktum at du kaller en nettverkskabel for internett ledning sier jo nok om hva du kan av nettverk = så og si null.

Har lite å si om nettverskabelen går via en switch eller ruter hvis serveren til Steam man er pålogget er overbelasta eller har andre ulumskheter på gang (skal spare deg for de tekniske detaljene).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det faktum at du kaller en nettverkskabel for internett ledning sier jo nok om hva du kan av nettverk = så og si null.

Har lite å si om nettverskabelen går via en switch eller ruter hvis serveren til Steam man er pålogget er overbelasta eller har andre ulumskheter på gang (skal spare deg for de tekniske detaljene).

Ah gå og legg deg. jeg vet hva det er , hadde tenkt og google det siden jeg hadde brainfreeze, men regnet med at dere var kloke nok til og forstå hva jeg mente,

 

Og angående ps3 så trenger den nettverkskabelen noen ganger på grunn av at den er litt treg og laste ned spill via wifi , noe jeg har erfart selv.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Dette virker VELDIG lovende, innser at det begynner å hope seg opp atlfor mange gode spill nå som skal fordeles utover altfor lite tid. :p

 

Ser stadig disse kommentarene om "alt for gode spill". Har dog ikke sett gode spill på kjempelenge. Mulig min standard er en del høyere da. Siste gode spillet jeg spilte var Alan Wake da det kom til PC. Etter det kan jeg bare huske å ha prøvd mediocre / drittspill.

Enlighten me?

Lenke til kommentar
Blir dette nedlastbart?
Jepp. men 26GB
Det går da kjempefint. Unnagjort på noen timer det. :)
Husker jeg skulle laste ned Max Payne 3 via Steam. Var på 36 GB eller noe. Følte det tok en evighet. Og så seff så begynte hastigheten å dale ned til 900 kb\sec. og så 400 kb\sec. tok meg vel over 6 timer :(

 

Bare 6 timer for 36 GB?!?! Det er jo rått!! Bare tenkt på meg som sitter her med max fart på 80 KB/s :( 36 GB tar mer eller mindre 6 dager for meg.. *Sukk* Men skal nå på hybel etter sommeren.. Har fått lovet fibernett så da skal eg kose meg ;)

 

 

Lenke til kommentar

Bare 6 timer for 36 GB?!?! Det er jo rått!! Bare tenkt på meg som sitter her med max fart på 80 KB/s :( 36 GB tar mer eller mindre 6 dager for meg.. *Sukk* Men skal nå på hybel etter sommeren.. Har fått lovet fibernett så da skal eg kose meg ;)

 

Burde bare tatt et par timer med mine normalt 2.0 mb pr. sekund. Og dette er ganske sakte i forhold til hva kamerata mine har. De ligger på rundt 10 mb pr. sekund :p

Lenke til kommentar

I ditt første innlegg skrev du at ved å koble "internett ledningen" i PS3'en så ville jeg få "normal" hastighet.

At du senere sa du måtte google for å finne ut dette så sa du jo selv rett ut at du kan null om nettverk.

Case closed. Sånn på tide å drite seg ut mer? Er vel langt over leggetid for deg nå?

Hvor kommer all denne frekke holdingen din fra?

Jeg skulle gi en hjelpende hånd og istedet for og kindly shut the fuck up så måker du ut om masse dritt som jeg ikke trenger og vite,

Og visst du tok ordet Normalt feil, så var det meningen og vise at Wifi gikk tregt mens Ledningen gikk raskere,

 

Det står i Help section i Ps3 siden, må jeg lete den fram sån at jeg kan banke det in i det arrogante hodet ditt?

 

Er det slik du behandler yrket ditt? med og slenge dritt om alle som ikke kan det du kan.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Ser stadig disse kommentarene om "alt for gode spill". Har dog ikke sett gode spill på kjempelenge. Mulig min standard er en del høyere da. Siste gode spillet jeg spilte var Alan Wake da det kom til PC. Etter det kan jeg bare huske å ha prøvd mediocre / drittspill.

Enlighten me?

 

Ta deg en tur på Steam og ta en titt, kanskje?

Og legg fra deg den lite sjarmerende tonen din. Hvem faen bryr seg om hva man kaller en kabel? Du skjønte virkelig ikke hva han mente?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ta deg en tur på Steam og ta en titt, kanskje?

Og legg fra deg den lite sjarmerende tonen din. Hvem faen bryr seg om hva man kaller en kabel? Du skjønte virkelig ikke hva han mente?

 

Har tatt meg en tur på Steam. Hvilke spill er så fantastiskt bra. Som sagt så er nok standaren min en del over dere "casual gamers" ser ut som. Bra spill i mine øyne: Max Payne 1, Crysis 1, Alan Wake, Mount & Blade Warband, Dead Space 1. Er de jeg kommer på i farta. Dette er spill jeg kan spille mange mange ganger og som har høy kvalitet innen forskjellige sjangre.

 

Heldig griser :S Får håpe Fiber nettet blir bra!

 

Du vil bli gledelig overrasket :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rickenbacker: Høres ut som det er du som er casual gamer her, ut ifra spillene du nevner.

 

Moro med hersketeknikker?

 

Er nok ikke en casual gamer du. Er en hardcore gamer. Var ihvertfall... har jo ikke kommet noe bra på flere år nå.

Slå opp casual gamer vs hardcore gamer på google så vil du nok skjønne forskjellen.

Skal jeg fly combat sim så er det ikke Ace Combat, men Falcon BMS. Skal jeg race så er det ikke Grid eller Forza (arcade spill), men iRacing.

Spilla jeg nevnte er spill som er knakende bra. Er ikke kun de jeg har spilt. Kan sikkert nevne ALLE de gode spillene jeg har spilt men utifra hva du skriver så tror jeg ikke det vil synke helt inn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...