Gå til innhold

Anmeldelse: The Last of Us (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha gå over på gamespot og les alle rage kommentaren under. Folka nærmest gråter fordi anmeldern ga spillet 8 / 10 score. Kommer ca. 2 kommentarer pr. sekund as I write.

Synes hans anmeldelse var best da han nevner noen kritikkverdige punkter som jeg også stusset over da jeg så tidligere gameplay videoer: A.I som ignorerer sine "venner" som ligger døde på bakken. Når du går ut av et område slutter fienden å følge etter deg, når Ellie prater til deg så hører ikke fienden dere osv...

Det jeg ikke liker med det er at man kan se fiender gjennom vegger og at det er alt for mye HUD info.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Blir dette nedlastbart?
Jepp. men 26GB
Det går da kjempefint. Unnagjort på noen timer det. :)

 

Husker jeg skulle laste ned Max Payne 3 via Steam. Var på 36 GB eller noe. Følte det tok en evighet. Og så seff så begynte hastigheten å dale ned til 900 kb\sec. og så 400 kb\sec. tok meg vel over 6 timer :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg hadde klart meg helt fint uten megaspoileren i siste avsnitt av anmeldelsen. Takk, anmelder! Du har fjernet store deler av spenningen knyttet til historien. Sukk...

 

Hei,

 

Hvis du snakker om siste setning så mente jeg med det at jeg gleder meg til å spille spillet igjen fordi forholdet mellom de to ble skildret så bra. Jeg har gjort så godt jeg kan å ikke avsløre noe om hva som skjer.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Hvis du snakker om siste setning så mente jeg med det at jeg gleder meg til å spille spillet igjen fordi forholdet mellom de to ble skildret så bra. Jeg har gjort så godt jeg kan å ikke avsløre noe om hva som skjer.

 

Ah, OK. Setningen er litt klønete skrevet da den indikerer noe annet enn det du mente da. Uansett, takk for forklaringen. :)

Lenke til kommentar

Husker jeg skulle laste ned Max Payne 3 via Steam. Var på 36 GB eller noe. Følte det tok en evighet. Og så seff så begynte hastigheten å dale ned til 900 kb\sec. og så 400 kb\sec. tok meg vel over 6 timer :(

koble internett ledningen direkte til Ps3, da går det på normal hastighet.

 

(edit) ah så du brukte steam

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...