Gå til innhold

Her er Asus' versting-hovedkort i miniformat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg som nettopp har bygd ny PC... :(

 

Vel, jeg hadde trengt PCen til helgen uansett, og da tror jeg Haswell er for sent ute: deler skal velges, bestilles, plukkes i butikk, sendes, og så skal det bygges + testes + software...det ville rettogslett ikke ha vært nok tid. :)

Men skal ikke se borti fra at jeg prøver å selge DirectCU II GTX 670 2GB-kortet etter helgen, til fordel for GTX 780... :wee:

 

Skjer med at det alltid er damer som viser fram nye ting?

 

Sex selger, vet du :) Always have, always will - selv om jeg synes fyren til høyre på bildet så vel interessert ut... :hmm:

CrvenaZvezda gav en mer vitenskapelig beskrivelse.

 

 

Edit:

Hmmm ... ROG kort uten PS/2 for N-key rollover???

 

Får tastaturer som ordner det selv med en ekstra kontroller nå - Qpad MK-85 er ett av dem. :)

Jeg tenkte det samme da jeg så mitt Sabertooth Z77 manglet det også.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Edit:

Får tastaturer som ordner det selv med en ekstra kontroller nå - Qpad MK-85 er ett av dem. :)

Jeg tenkte det samme da jeg så mitt Sabertooth Z77 manglet det også.

 

Jeg har et MK80, og jeg digger det. Litt kombinasjon av gaming og skriving. Jeg vet at på USB så har man en viss roll-over, men ikke unlimited. Jeg mente det var max 6 trykk på USB og altså uendelig på PS/2. Jeg benytter også PS/2 porten til å boote via, så jeg vil ha den! Grin.

Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på SATA port plasseringen på Maximus VI Impact?

Ellers var det ett særdeles spennende kort, spessielt mtp 802.11AC støtten!

 

Jeg også. Men det virker som man kanskje kan snike kablene mellom ramen pcie-sloten? Hvis ikke må man vel evt over hele kortet, og med kabler i åpninga mellom io-panelet og strømenheten?

 

Ikke tvil om at jeg skal ha dette!

Lenke til kommentar
Ikke la PS/2 død da. Noe må vi ha fra det gamle :p

 

Agreed! Jeg liker PS/2, nettopp fordi den porten har egne drivere, og ikke trekker CPU på samme måten som alt over USB gjør.

USB-belastningen på CPU er en bagatell, men PS/2 er likevel "fail proof", og har man problemer med USB av en eller annen grunn, det være seg drivere eller whatever, så kommer PS/2 to the rescue og bare virker, uansett! :)

 

Vi har fortsatt (minst) en ting igjen: hvorfor er OS som standard på C:\...? Fordi A:\ og B:\ fortsatt er tiltenkt diskettstasjoner/floppy's. :green:

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

OS Windows

 

I sit corrected. :blush:

 

Mens Windows XP fortsatt herjet som verst, så fikk jeg høre at det kunne skape problemer med innstallasjonen av programmer (med dårlig koding) hvis man gav (Windows) OS-partisjonen en annen bokstav en C:\...er dette kun en gammel urban legend, eller er det faktisk noe i det som gjelder fortsatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...