Gå til innhold

Trening med jenter, hva er vitsen egentlig?


Anbefalte innlegg

En ganske vanlig trend nå på våren er jo disse tynne, fabelpropsjonerte, feminene joggejentene som løper majestetisk rundt i sine trange rosa t-skjorter i jakten på sommerkroppen for denne gang. Det er jo et vakkert syn og fornøyelig å se, men like ofte dukker det opp en like tynn mannelig mosjonist som løper avslappet ved hennes side og holder samtalen igang. For all del sikkert trivelig, men hva er vitsen?

 

Selv om det sjeldent er de mest muskuløse og gjennomtrente guttene som trener sammen med jentene, selv om unntakene finnes, ser jeg ikke poenget? De kan umulig få mye ut av økten ved å ligge på samme intensitet som disse jentene som bare har som mål å være tynne å få glød i huden, og man skal selvfølgelig ikke glemme at menn flest er ganske dumme og naive og tror de kan flyte på de samme lave ambisjonene som hunkjønnet for å være like attraktiv, men hadde det ikke vært bedre å bare øke tempoet litt, løpe fra henne, få opp svetten, få mer ut av økten, å sette deg på en benk å se henne løpe for seg selv istedet, mens du endelig er ferdig og har gjort litt insats?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første så er det jo greit med selskap. Er det dumt å gå på fjelltur med jenter også? En kan jo bare gå fra de?

 

For det andre så burde ikke alle treningsøkter være så veldig krevende. Trener en utholdenhet mer enn 3 ganger i uken burde en legge inn rolige restitusjonsøkter i tillegg til de virkelig harde.

 

Og for det tredje så er ikke jenter så verst når det kommer til langdistanseløping. De beste kvinnene løper bare rundt 10 minutter seinere enn de beste mennene i maraton. Det er ikke store forskjellen med tanke på hvor langt det er.

 

Når det er sagt så løper jeg ofte sammen med damen, da gjerne opp på diverse fjelltopper. For at begge skal få noe ut av det pleier jeg å ha datteren vår på ryggen i bæremeis...da vinner jeg så vidt (men jeg vinner!).

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spørsmålet ditt "Trening med jenter, hva er vitsen egentlig?"

 

Vel, oss heterofile liker å snakke med hunkjønn.

Blir liksom litt ensomt å løfte metallvekter eller ødelegge ledd og bein med belastningsskader.

Man trenger faktisk ikke være en en diger oppblåst kraftig prompende muskelbunt for å være

attraktiv og sunn.

 

Er bedre å ta livet litt mer ro og prate med en hot dame som også kun bare et ute etter å mosjonere litt.

Synes ikke det er noe pent med digre magemuskler (såkalt sixpack/vaskebrett) og liknende.

 

Er godt å trene med måte på treningssenteret/lokalet, hvem vet kanskje det blir napp. Poenget med trening er uansett å være i bevegelse, det er mye viktigere enn å leke Supermann.

 

homo

 

"Most people who call others homo, are the ones who hides in their closet".

Er bare å innrømme om du er det selv, jeg er hetero, men respekterer homoer også.

Endret av Emblem
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Spørsmålet ditt "Trening med jenter, hva er vitsen egentlig?"

 

Vel, oss heterofile liker å snakke med hunkjønn.

Blir liksom litt ensomt å løfte metallvekter eller ødelegge ledd og bein med belastningsskader.

Man trenger faktisk ikke være en en diger oppblåst kraftig prompende muskelbunt for å være

attraktiv og sunn.

 

Er bedre å ta livet litt mer ro og prate med en hot dame som også kun bare et ute etter å mosjonere litt.

Synes ikke det er noe pent med digre magemuskler (såkalt sixpack/vaskebrett) og liknende.

 

Er godt å trene med måte på treningssenteret/lokalet, hvem vet kanskje det blir napp. Poenget med trening er uansett å være i bevegelse, det er mye viktigere enn å leke Supermann.

 

 

 

"Most people who call others homo, are the ones who hides in their closet".

Er bare å innrømme om du er det selv, jeg er hetero, men respekterer homoer også.

 

Hehe jeg er hetro og nøyer meg ikke bare med å snakke med dem. Talk is cheap, det er også treningene med dem, så har heller en mer effektiv økt alene som gir meg en mer effektiv og behagelig aktivitet med dem senere, uten å måtte nøye meg med å bare snakke med dem, som dere andre, mens dere diskret jogger litt i bakgrunnen så dere kan gløtte litt på stumpen deres.

Lenke til kommentar

 

 

Hehe jeg er hetro og nøyer meg ikke bare med å snakke med dem. Talk is cheap, det er også treningene med dem, så har heller en mer effektiv økt alene som gir meg en mer effektiv og behagelig aktivitet med dem senere, uten å måtte nøye meg med å bare snakke med dem, som dere andre, mens dere diskret jogger litt i bakgrunnen så dere kan gløtte litt på stumpen deres.

 

Kan være jeg tar feil, men det her høres ut som en typisk uttalelse i fra en stereo horekunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...