Gå til innhold

Sniktitt på Halo: Combat Evolved (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bedre sent enn aldri - aldri har ordene vært mer sannferdige enn nå. Det har snart gått to år siden skytespillet først så lyset på Microsoft-konsollet Xbox. Det som egentlig skulle bli en super-lansering på PC og Mac, ble omgjort til Microsofts trumfkort. Nå er derimot Gearbox Software på trappene med den etterlengtede PC-utgaven av Halo.

Les hele sniktitten

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det nye våpnet bare tilgjengelig i MP?

Athelas

Det nye våpenet er vel bare tilgjengelig i MP,synes jeg leste noe om det i et gamereactor blad.Noen som vet maskinkravan til Halo på pc??

Skrevet

Fra sniktitten: "Gearbox har også bestemt seg for å gi oss nye brett, nye våpen og nye kjøretøy til bruk i multplayer-delen av spillet." Så ja, det gjelder multiplayer-delen. :-)

Skrevet

Athelas

Ja, det er et våpen som tilhører romvesnene i singleplayer-delen.

Noen som vet maskinkravan til Halo på pc??

Dette er ikke kunngjort enda så vidt jeg vet.

Kommer spillet til mac også? Så jeg kan spille på skolen i tillegg? Hadde vært knall...

Bungie utviklet Halo for PC og Mac før det var planer om Xbox-versjon. Men så langt har Gearbox bare utviklet en PC-versjon, og jeg tror ikke de har en Mac-versjon planlagt.

Skrevet

Noen som vet sikkert om det kommer til å være co-op på PC versjonen? Hvis det er noe det er mangel på så er det gode co-op spill og dette har jeg ventet på i 2 år!

Skrevet

:evil: *irritert*

Co-op modus er jo lagt for PC spilling, ikke konsoll spilling med split-screen der alt er så smått at du ikke ser hva du driver med! Veldig tåpelig å utelate co-op fra PC versjonen!!

Skrevet

heh, tittet igjennom noen gamle halo video'er jeg hadde liggende og kom over denne:

*clicky*

morsomt, ettersom halo sliter på dagens skjermkort. lurer på hva som skjedde med koden de hadde før de gikk x-box.

• 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...