Gå til innhold

E3 2013 - program og diskusjon

Nimrad

Anbefalte innlegg

Nærmer seg E3 nå. Tenkte å lage en tråd for diskusjon og tenker å oppdatere denne posten med program når det blir lagt ut.

Streaming-linker kan dere poste når de kommer!

Microsoft Mandag 10. juni, kl 18:30

Livestreams:

Gametrailers

GameSpot

IGN

EA Mandag 10. juni, kl 22:00

Ubisoft Tirsdag 11. juni, kl 00:00 (natt til tirsdag)

Sony Tirsdag 11. juni, kl 03:00 (natt til tirsdag)

Endret av Nimrad
Videoannonse
Annonse

Jeg tror denne E3 kan bli en av de beste på lenge. Alle de store har garantert noe å vise oss, en spennende tid jeg og mange av oss har i vente.

På mandag starter showet!!

Jeg skal se alle konferansene og Nintendo sin E3 Direct, kommer til å bli helt fantastisk!

Mine håp:

Konami: MGS V er verdt å se denne konferansen alene!

Microsoft: Dundre inn med en haug med gameplay av deres kommende spill! Pluss dato og endelig pris for Xbox One.

EA: Star Wars Battlefront 3? Star Wars 1313? Star Wars Knights Of The Old Republic 3? Eller Dinosaur modus i kommende Battlefield 4?

Ubisoft: Se mer i fra et bilspill som ryktet sier Ubisoft lager, mer Watch Dogs!

Sony: Vise kommende spill til PS3, vise frem PS4, viss gameplay fra kommende Knack, DriveClub, Killzone Shadow Fall og Infamous Second Son

Nintendo: Se titler som neste Smash Bros, nytt Mario Kart, mer info når vi får Wind Waker HD og selvfølgelig nytt 3D Mario

Kort oppsumert, E3 2013 blir nice!

• Liker 1

Aaaahh...gleder meg!

Da var det tatt ut fridag på tirsdag så jeg får med meg Sony sitt show. Gleder meg til mine ikke-gamer-venner og alle damene jeg jobber med spør hvorfor jeg tar fri så får jeg se om det faktisk er mulig å forklare hvor stort dette egentlig er. Champions League/OL osv. kan gå å legge seg....

• Liker 1

Kort oppsumert, E3 2013 blir nice!

Godt sagt.

Jeg føler at alle de tre store har mye å bevise i år. MS må vaske bort den dårlige smaken etter Xbone-annonseringen. Nintendo må vise frem spill som kan redde Wii U fra den salgsmessige hengemyra som konsollen har havnet i. Sony er nok i den beste posisjonen før E3, men det betyr ikke at de bare kan slappe av. Det er ingen enkel oppgave å lansere en helt ny konsoll.

Jeg forventer store ting fra årets E3-messe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...