Gå til innhold

Rising Storm kommer i mårra


Anbefalte innlegg

Har spillt betan i 17 timer, kom ganske langt, ble level 30, flere våpen var nære 25 i level osv.

 

Nå er statsa nullstillt og selve spillet kommer i mårra. Spillet er sykt bra, koser meg mye mer med dette en orginale RO2, brettene er bedre, lyden er bedre, osv. Noen brett ser SUPER intense, når du forsvarer en linje og japanerne angriper bonzai, og du fyrer løs går tom for ammo og må dra frem pistolen, og når alt er over, hvis du overlevde ligger det 3-7 døde japanerer rundt deg,

Så klart er like gode sjangser du får en kule i hode i starten av angrepet og du går glipp av det.

 

 

Du har alle de standard våpene, rifler, smgr, mger osv.

 

Japanerne har 2 typer rifler, 1 smg, 2 lmgs, og pistol

Amerikanerne har 3 typer rifler, BAR, thompson, .30 cal, hagle og 1911.

 

Hvert lag har også et "super" våpen amerikanerne har flamekaster som er et helvete når du er japaner, du angriper og møter bare et flamehav, ikke noe er mer skremmende enn å se en flamekaster kar komme mot deg, du får panikk og bare må få skutt han før han kommer nærme nok til å bruke den.

 

Japanerne har en mini granat kaster, den er super effektiv, og som amerikaner blir du nesten altid 4-20 ganger drept av en slik en, og du blir døds irritert. Du holder på å skyte, går tom for ammo og dukker ned for å lade om, og poff så blir du tuffet av den jælva granat kasteren.

 

Japanerer kan starte bonzai angrep, som gjør at de tåler mer, så kommer en offiser mot deg med katana, kan han være et helvete å ta å drepe, when in doubt emty the mag, er noe man gjør da. eventuelt hagle point blank range stopper det meste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes spillet føles noe uferdig ut. Det kjører ikke så veldig bra, og det er fortsatt en god del bugs. Det er mulig dette er blitt fikset til i morgen, men om det så ikke er det, så er ikke jeg særlig imponert.

 

Ping er også noe dette spillet sliter utrolig mye med, og pingen som vises i serverlisten er ofte 20-30 ms lavere enn hva du har i spillet. Det er dermed vanskelig for nordmenn å finne en server med så god ping at man faktisk IKKE merker noe delay.

 

Juksing er det også dessverre en god del av, og det finnes programmer som ganske lett unngår Punkbuster. Det folk flest klager over er Aimbot og at man kan se hvor fienden befinner seg til en hver tid.

 

Ytelse i forhold til grafikk er et kapittel for seg selv. Dette spillet er ikke visuelt imponerende, når det er sagt ser det ikke dårlig ut, men det er langt fra like godt visuelt som for eksempel Battlefield 3. Men i form av ytelse er det langt under Battlefield 3, og spiller føles hakkete, selv med 60 fps. Hvordan de har klart å få til deg er jeg usikker på, det er en god del tråder på det offisielle forumet med råd om hva du kan gjøre. Vi er en vennegjeng, og jeg har selv en veldig god PC med et 7970 Ghz kort, og en venn som har GTX 680, og vi begge har den følelsen at spillet henger litt etter, når det egentlig ikke burde gjøre dette. Det skal sies at jeg IKKE har denne følelse i Red Orchestra 2, så jeg vil tro dette er en liten sak å fikse, men det er nå altså ikke fikset.

 

Dette spillet KUNNE vært en perle, men det gjenstår en del finpussing.

Lenke til kommentar

Kjenner meg ikke igjen i noe av det Neppe skriver men. Jeg kjører alt maxet ut på et GTX580 og jeg klarer faktisk å STREAME spillet i 60fps samtidig også mens jeg har fortsatt 70-80 fps ingame.

 

Spillet er uten tvil det beste fps på markedet akkurat nå, det er dønn realistisk, heftig lyd og et utrolig bra cover system. Vi er 6-7 stk som har kjøpt dette spillet nå etter å ha testet betaen. Alle er helt enige med at dette er noe av det beste vi har spilt på lenge.

Lenke til kommentar

Kjenner meg ikke igjen i noe av det Neppe skriver men. Jeg kjører alt maxet ut på et GTX580 og jeg klarer faktisk å STREAME spillet i 60fps samtidig også mens jeg har fortsatt 70-80 fps ingame.

 

Spillet er uten tvil det beste fps på markedet akkurat nå, det er dønn realistisk, heftig lyd og et utrolig bra cover system. Vi er 6-7 stk som har kjøpt dette spillet nå etter å ha testet betaen. Alle er helt enige med at dette er noe av det beste vi har spilt på lenge.

 

Nå har ikke jeg testet det, men han snakker om ping og diverse annet. Hvordan opplever du selv pingen?

Lenke til kommentar

Har ingen problemer med ping, annet enn jeg får kortvarige pink spikes nå og da, når pingen hopper opp i 250-300, men det varer kanskje 10 sekunder og skjer bare 1-2 ganger om dagen, ellers ligger jeg på 70ping når jeg spilller på 64 servere fra UK,

 

Syns ikke det er mye bugs i spillet, ja opplevd 2 bugs jeg kan huske, 1 var at jeg spawna i 3rd person men det fiksa seg når jeg naturlig nok døde fort.

Den andre var at jeg spawna så kunne jeg ikke se gjennom sikkert sikte på sniperen, dette fiksa seg også når jeg døde, begge disse bugsa har jeg bare opplevd en gang.

 

Ytelen har jeg ikke noe problem med, men så har jeg GTX 680 da,

 

Jeg prøvde å spille Call of duty world at war etter dette og det funka ikke, elendig lyd, våpen føles ikke ut som våpen osv(men det har alle COD spill slitt med) Når jeg fyrer løs med noen i rising strom så føles våpene tunge ut og du føler du har rekyl. lyden er sykt bra, spesielt med surround headset.

 

Jeg pleier å gjøre det ok, selv når jeg ikke dreper så mange får jeg ganske bra score pga. team work, men noen ganger gjør jeg det latterlig bra også, 54 kills er rekorden, med BAR, og fikk en på 42 med hagle og 1911(men da var det vel 5 boter på hver side på serveren, så noen av de killsene er ikke ekte.

 

Jeg spillte som squad leader på pelilu, fikk bare 4 kills, men hadde fremdeles godt over 100 poeng, pga. folk spawna på meg, jeg ga ammo til mgr, jeg tok over mange området osv. Den første trenchen tok jeg over med å kaste meg ned i den, helt alene, jeg holdt meg bare i live, så spawna det 6 stykker på meg, og vi tok over området.

Lenke til kommentar

Ytelen har jeg ikke noe problem med, men så har jeg GTX 680 da,

Om du tar deg tid til å lese før du svarer lærer du fort at 680 er et av kortene det spillet opplevde som tregt. Altså, selv med 60 FPS oppleves spillet som tregt i responsen.

 

Det er flust av tråder om dette på forumet.

 

70 Ping i FPS er for mye, og ofte for min del viser det 40-50 ping i serverlisten, når jeg kommer inn ligger jeg på 70-80.

Lenke til kommentar

Om du tar deg tid til å lese før du svarer lærer du fort at 680 er et av kortene det spillet opplevde som tregt. Altså, selv med 60 FPS oppleves spillet som tregt i responsen.

 

Det er flust av tråder om dette på forumet.

 

70 Ping i FPS er for mye, og ofte for min del viser det 40-50 ping i serverlisten, når jeg kommer inn ligger jeg på 70-80.

 

Har du spillt RO spillene før? de har enn annen mer realistisk fysikk enn COD BF3 osv, så det du opplever som treigt kanskje bare er spillet som er sånn.

Lenke til kommentar

Har du spillt RO spillene før? de har enn annen mer realistisk fysikk enn COD BF3 osv, så det du opplever som treigt kanskje bare er spillet som er sånn.

Igjen, om du tar deg tid til å lese hele innlegg før du svarer.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

for et fantastisk bra og intenst spill, elsker det. har spilt i 4 timer idag, og syntes det er intenst og fett som bare rakkern. Grafikken er ogsaa bra, lyder og alt er helt sjukt heftig, spesielt om du spiller paa en 64 player server. Unlocker man flere guns og attachments ?

Lenke til kommentar

Hele fire timer? Gi det fire dager, så får vi se. Er lett å bli blendet av "nytt spill" de første timene. ;)

nå har jeg spilt en del idag også, må si jeg fortsatt er like imponert som første gang jeg spilte, men må vel spille noen dager før jeg kan gi en ordentlig konklusjon som du sier.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...