Gå til innhold

Rising Storm kommer i mårra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg testet det, men han snakker om ping og diverse annet. Hvordan opplever du selv pingen?

 

Nja det var et lite problem i betaen men beta er nå beta. Spillet ble lansert idag og spilt en del på Battlefield.no servern som er hosta på gode maskiner og fiberlinje. 20 i ping derfra. Så tviler det er noe bug i spillet akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, jeg og en kompis spillte i dag, men han suger i å velge servere, så vi endte opp med en med nesten bare botter, etter 2 runder(1 match) hadde jeg gått opp en hau med leveler både selve levler og i våpen, fikk også latterlig gode stats, 64 kills mot 7 deaths sto the i statsa mine, noe som er 6.43 i kill/death rate

 

Men det ble for usportslig så vi fant en sikkelig server og koste oss på.

Lenke til kommentar

40 honor eller går det an å levle ein Role til 40? :|

 

Har moderat suksess som Rifleman og Sniper, sjølv om eg merka at det vart ein del vanskelegare etter at eg fekk låst opp Realistic. Vel framleis å spele der, så langt har opplevinga vore at det er meir teamwork og vaksne folk der.

Lenke til kommentar

40 honor eller går det an å levle ein Role til 40? :|

 

Har moderat suksess som Rifleman og Sniper, sjølv om eg merka at det vart ein del vanskelegare etter at eg fekk låst opp Realistic. Vel framleis å spele der, så langt har opplevinga vore at det er meir teamwork og vaksne folk der.

 

40 honor, er levl 3 på riflemen, squad leader, automatic riflemen.

Lenke til kommentar

Merker folk begynner å bli gode, jeg pleier fremdeles å ligge i top skifet med 100-300 poeng i de fleste spill, men merker det skal mindre til før du får en kule i hode nå.

 

Men det er bare kult, kampene blir kjennerelt mye gjevnere nå, hadde noen sikkelig harde kamper i går og forigårs.

 

I går spillte jeg amerikaner på sipan, første runde var så hard, vi bare vant den på overtid. neste runde greide vi ikke en gang komme forbi de to første objetivene, vi tok først b, så mista vi b, så tok vi bi igjen før vi mista den, når vi endelig tok a, var det bare 1 minutte igjen og hadde fremdeles ikke tatt B igjen.

 

Det var en spiller som spillte japaner, han var latterlig god med en stasjonær mg, han alene gjorde det umulig å angripe forfra selv med røyk, når jeg endelig var med på å ta over A, greide vi det bare fordi vi flanka det.

 

Nå er både thompson og BAR nesten level 30, så nå prøver jeg å levle garand og carbine.

Etter å ha spillt nesten bare automat våpen i 3 dager, er det vansklig å bruke rifle igjen.

Lenke til kommentar

Ja de burde introdusere flere kart. Jeg spiller som regel på kampanje-modus og da det er færre territorier enn maps i spillet, så noen map (Hanto...) spilles oftere. Det som er kult med kampanje er at man får spille både defense og offense med begge factions. Ahistorisk men gøy med variasjon. Kampanjekartet er fremdeles Stalingrad riktignok...

 

Problemet er seff at en god TL og gode SL'er er veldig viktig. Sånn er det vel generelt.

 

Er 49 honor nå og fikk nyss en level 50 type 99 LMG, det blir bra med 2.5x scope. Blir enklere å se inn i de små kriker og kroker. Spesiellt på Iwo Jima som folk er så glade i av en eller annen grunn

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

Ja de burde introdusere flere kart. Jeg spiller som regel på kampanje-modus og da det er færre territorier enn maps i spillet, så noen map (Hanto...) spilles oftere. Det som er kult med kampanje er at man får spille både defense og offense med begge factions. Ahistorisk men gøy med variasjon. Kampanjekartet er fremdeles Stalingrad riktignok...

 

Problemet er seff at en god TL og gode SL'er er veldig viktig. Sånn er det vel generelt.

 

Er 49 honor nå og fikk nyss en level 50 type 99 LMG, det blir bra med 2.5x scope. Blir enklere å se inn i de små kriker og kroker. Spesiellt på Iwo Jima som folk er så glade i av en eller annen grunn

 

Jeg har kjempe problemer med å bruke de japanske LMGsakene, når jeg endelig finner en bra plass å sette de opp, er det ingen der, ellers går jeg bare rundt og blir skutt før jeg får brukt den.

 

BAR derimot er jeg et monster med, men vil aller helst komme til level 50 på thompson, så jeg for drum mag front grep.

Lenke til kommentar

Jeg har kjempe problemer med å bruke de japanske LMGsakene, når jeg endelig finner en bra plass å sette de opp, er det ingen der, ellers går jeg bare rundt og blir skutt før jeg får brukt den.

 

BAR derimot er jeg et monster med, men vil aller helst komme til level 50 på thompson, så jeg for drum mag front grep.

Når man har spilt et kart et 20-talls ganger så har man sine favorittplasser per kart, sånn er det vel med movement som frontlinje-rolle også. Jeg pleier som regel å sette meg opp med utsyn til chokes, gjerne på flanken eller i midten hvor min ene flanke er fysisk dekt. Jeg tror feilen mange gjør som MG er å ha en stor utsynsvinkel men da får man fort 32 øyne og geværmunninger som peker mot deg. Kan du se fienden så kan de også se deg.

 

Jeg spiller som regel for Japan. Det eneste jeg synes er dritt er flamethrower. Da rekkevidden er lang og den går rundt cover.

Lenke til kommentar

Dei fleste som speler mest Allies synest leg mortar er minst like slitsom. :p

 

Køyrer litt sånn 50/50 sjølv. Glad i banzai charge, men utanom rifleman så får eg ikkje ting heilt til å stemme med dei japanske våpna. Hadde gode runder som både Sniper og MG i dag. Enkle er ofte det beste med Sniper, tydelegvis - er eit kart med nokre høge tårn, fungerte veldig bra å ligge på punkt B og plukke folk som forsvarte punkt C.

Lenke til kommentar

Når man har spilt et kart et 20-talls ganger så har man sine favorittplasser per kart, sånn er det vel med movement som frontlinje-rolle også. Jeg pleier som regel å sette meg opp med utsyn til chokes, gjerne på flanken eller i midten hvor min ene flanke er fysisk dekt. Jeg tror feilen mange gjør som MG er å ha en stor utsynsvinkel men da får man fort 32 øyne og geværmunninger som peker mot deg. Kan du se fienden så kan de også se deg.

 

Jeg spiller som regel for Japan. Det eneste jeg synes er dritt er flamethrower. Da rekkevidden er lang og den går rundt cover.

 

Ja, men for hver japaner som dør av flamekaster så dør 5 amerikansere av den knee mortar saken japanerne har.

 

Jeg har ingen faste steder, da hver runde er anderledes, feks på guatacanal, har jeg hatt kamper i senter, men også store kamper LANGT på høyre flanke(fra amerikanske siden)

Lenke til kommentar

Utrolig lyst å kjøpe dette. Spilte masse RO2 tidligere. Men fikk meg ny pc som nekter å spille av spillet. Får spilt noen matcher fpr skjermen blir helt svarr og eg må rive ut kontakten for å kunne spillere videre. Noen som kjenner til dette problemet og kan hjelpe en stakkar i nød

Lenke til kommentar

Lekte meg med Type 99 LMG + 2.5X scope igår. På noen kart som Kwajalein og Iwo Jima er den gull. Utsynsvinkelen er kraftig redusert til 10 grader men til gjengjeld har jeg et våpen som kan doble som helautomatisk sniper rifle.

 

Skulle ønske det var flash suppressor istedet for bayonet på level 25 riktignok.

 

Har snart nok Honor for Veteran som MG, har ikke brukt den amerikanske MG så mye, får nesten se hvordan deres egne våpen funker mot de :p

 

Neste level 50 våpen for min del blir nok Type 99 sniper rifle (skjønner ikke helt hvorfor japanerne ga dette et tvetydig navn?)

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

Lekte meg med Type 99 LMG + 2.5X scope igår. På noen kart som Kwajalein og Iwo Jima er den gull. Utsynsvinkelen er kraftig redusert til 10 grader men til gjengjeld har jeg et våpen som kan doble som helautomatisk sniper rifle.

 

Skulle ønske det var flash suppressor istedet for bayonet på level 25 riktignok.

 

Har snart nok Honor for Veteran som MG, har ikke brukt den amerikanske MG så mye, får nesten se hvordan deres egne våpen funker mot de :p

 

Neste level 50 våpen for min del blir nok Type 99 sniper rifle (skjønner ikke helt hvorfor japanerne ga dette et tvetydig navn?)

 

Mener du alle disse Type 99 sakene? har med når de ble tatt opp i brukt av det japanske militæret i forhold til japansk kalender, så alle som heter type 99 ble tatt opp i bruk i 2599 tror jeg det var, etter japansk kalender.

Lenke til kommentar

Mener du alle disse Type 99 sakene? har med når de ble tatt opp i brukt av det japanske militæret i forhold til japansk kalender, så alle som heter type 99 ble tatt opp i bruk i 2599 tror jeg det var, etter japansk kalender.

 

Ja man har i spillet Type 99 bolt-action rifla og Type 99 LMG. Så jeg må spesifisere hvilket type våpen jeg bruker under diskusjon, for å beholde konteksten (slik at folk slipper å spørre om det er LMG eller rifla :p)

 

edit: aha fant ytterligere forklaring, takk: http://en.wikipedia.org/wiki/Type_(designation)#Japan

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet selv i går. Er en veldig god stund siden eg spilte RO2 men følte at man lvl våpenet mye raskere i Rising Storm. Er også mye enklere følte eg å få mye poeng per kamp. Ligger som regel over 200 points hver eneste runde på Rising Storm. RO lå eg sjeldent over 100

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...