Gå til innhold

[Løst] Verdi-deler: i7 960 stock, 12GB (6x2GB) RAM + MSI X58 Pro-E HK.


Anbefalte innlegg

Ok som tittelen sier lurer jeg da på hva jeg kan/bør selge dette for.

 

Delene har da ingen feil eller mangler og alt har kjørt smertefritt siden det ble kjøpt.

CPU har aldri vert overklokket det samme gjelder HK.

Det ble satt inn i kabinettet for ca 2-3 år siden og det har aldri blitt flyttet/demontert siden da (ved unntak av et Kjølepastabytte)

Kabinettet har støvfilter så delene viser kun små tegn til støv.

 

Er da som sagt usikker på salgspris, Delene ble kjøpt hos Komplett for ca disse prisene:

CPU: 4500

HK : 1500

RAM: 3000

 

Har da sett mange forskjellige priser satt opp på "gamle" 1366 deler, men blir da ikke sikker på hva dette er verdt.

CPU bør vel ikke selges for mer enn 1000 vil jeg tro, HK har vel en maks-grense på 700ish mens RAM er vel verdt ca 800-900 maks.

 

Takker da for innspill her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det kommer vel ann på kjøperen det, man må jo huske på at de som bygger pc ofte har god teknisk forståelse, en del er opptatt av det nyeste, så å bygge pcen selv (klart til bruk) kan være lettere å selge til f.eks nybegynnere og studenter som kanskje ikke har så god råd.

 

Verken Ram, Cpu eller hovedkort er ikke noe man ville lete lenge etter for å si det slik, er nok heller xeon w3670 eller i7 970 som folk i så fall ville kjøpe brukt til sokkel 1366. Ram er ikke så vanskelig å få tak i. For ikke å snakke om at CPU lett bli en varmeovn om sommeren med mindre man setter maskinen i kjelleren eller har mursteinhus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...