Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skaffe og sette på M5 front på E39


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får haugevis av creds blant enkelte.

Spør du meg koster det deg alt du har av verdighet.

M5 har vel etter hva jeg husker bredere skjermer enn en vanlig 5-serie også, så det vil bli store glipper om du prøver å montere en standard M5-front. Når det er sagt, så synes jeg ikke du skal gjøre det. Det blir som å putte en agurk ned i buksa når du skal på byen.

 

Hahhah, aner dere hva dere snakker om? M5 fronten kom også på M-tech modellene, så dette blir ikke "styling". Det er en fin oppgradering fra standardfangeren!

 

http://www.parts24.no/ her får du M5 front til 2k også kommer lakk i tillegg da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor mye tror du det blir for å den satt på? Med mindre det er veldig lett å gjøre selv?

Og tror du det passer å sette på en bakfanger også?

 

Klarer sikkert det selv. Har en M-fanger liggende som jeg skal sette på snart. Aner ikke hvordan man gjør det med det lærer google/youtube meg :)

 

Bakfanger passer det også, men syns det ser cleanere ut uten m-fanger bak.

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

 

 

 

Hahhah, aner dere hva dere snakker om? M5 fronten kom også på M-tech modellene, så dette blir ikke "styling". Det er en fin oppgradering fra standardfangeren!

 

http://www.parts24.no/ her får du M5 front til 2k også kommer lakk i tillegg da.

 

Ja, jeg aner hva jeg snakker om. En M5 er bredere enn en standard 5-serie, for å få plass til bredere hjul blant annet. Med andre ord: en standard M5-fanger passer ikke uten videre en 523. Jeg regner ikke med jalla-produksjon slik som Rieger osv. Bli tørr bak øra før du uttaler deg.

Endret av Kent Touch This
Lenke til kommentar

Ja, jeg aner hva jeg snakker om. En M5 er bredere enn en standard 5-serie, for å få plass til bredere hjul blant annet. Med andre ord: en standard M5-fanger passer ikke uten videre en 523. Jeg regner ikke med jalla-produksjon slik som Rieger osv. Bli tørr bak øra før du uttaler deg.

 

Hahha, neivel. Har du vært inne på bimmern og sett? Sånn ca. 90% har satt M-fangere på sine e39 og det passer perfekt!

Lenke til kommentar

Hahhah, aner dere hva dere snakker om? M5 fronten kom også på M-tech modellene, så dette blir ikke "styling". Det er en fin oppgradering fra standardfangeren!

 

 

Det er godt mulig vanlig kjip og undermotorisert 5-serie også kunne leveres med den fangeren for alt jeg vet.. Det gjør det fortsatt ikke kult.

Det er bare trist å jåle opp en slik undermotorisert sak så den skal se fet og sprek ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er de ikke originale. Jeg skriver standard M5-fanger. Rieger og annen jalla-plast går ikke under den betegnelsen.

Nå har ikke jeg linket til standard M5-fanger. Og hvorfor kjøpe det når det koster mye, mye mer. Den jeg linket til passer på 5-serie og ser heeeeelt lik ut!

Det er godt mulig vanlig kjip og undermotorisert 5-serie også kunne leveres med den fangeren for alt jeg vet.. Det gjør det fortsatt ikke kult.

Det er bare trist å jåle opp en slik undermotorisert sak så den skal se fet og sprek ut.

 

Så lenge det kom orginalt på de bilene blir det ikke styling i mine øyne. Og siden bilen hans er 1996 så har han ikke facelift fronten engang og den første fronten er rett og slett stygg! Så Enten facelift front eller M-fanger. Og når M-fanger ikke koster mer enn 2k så er det like så greit!

 

Original-polizei-high-five @ Snylter.

 

Den fangern kom jo orginalt på M-tech modellene. Så det blir jo orginalt. Den fangern til 2k er helt like M5 fangern!!!

Lenke til kommentar

Jeg driter egentlig i hva som er originalt.. Men synes bare det er patetisk å jåle opp en kjip bil så den skal se sprek ut..

 

Her om dagen lå jeg på E6 i min relativt spreke stasjonsvogn (som ser helt ordinær og kjip ut med unntak av merkene bak!), og cruiset i 110 elns.

Så kom det en Auda forbi meg, en Auda A6 2,0TDI 140hk i følge Bil&Henger-appen.

 

I grillen på den var det et S-emblem.. Bakpå stod det S6.. Den hadde også full styling så den så ut som en S6.

Jeg fikk meg en god latter, og fortsatte å cruise i 110 :)

Hva får folk til å gjøre sånt egentlig?

 

Selv var jeg bestemt på å finne en utgave uten stylingpakker og sånt da jeg handlet bil..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Durochris, M5 er M5. Ikke M-tech. Akkurat det samme som en M-sport ikke er en M3.

 

Jeg driter egentlig i hva som er originalt.. Men synes bare det er patetisk å jåle opp en kjip bil så den skal se sprek ut..

 

Her om dagen lå jeg på E6 i min relativt spreke stasjonsvogn (som ser helt ordinær og kjip ut med unntak av merkene bak!), og cruiset i 110 elns.

Så kom det en Auda forbi meg, en Auda A6 2,0TDI 140hk i følge Bil&Henger-appen.

 

I grillen på den var det et S-emblem.. Bakpå stod det S6.. Den hadde også full styling så den så ut som en S6.

Jeg fikk meg en god latter, og fortsatte å cruise i 110 :)

Hva får folk til å gjøre sånt egentlig?

 

Selv var jeg bestemt på å finne en utgave uten stylingpakker og sånt da jeg handlet bil..

 

Jeg så en gang en 318 med V6-merke bakpå. Snakk om å misforstå.

Lenke til kommentar

Logotrim er jeg sterk motstander av. Hadde jeg hatt en bil med mye power, f.eks S6 så tror jeg at jeg faktisk ville ha fjernet alt som kan minne om S6 bare for fun :D Egentlig alt av 2.0 TDi, 520d, AMG osv.. alle merker SKAL bort. Det ser så mye bedre ut uten!

 

Men M-fronten syns jeg bare gir bilen et "løft". Den blir jo så mye finere enn preface fangern.

 

Unnskyld, Kent Touch THis, har prøvd å skrive M-tech/M-fanger som du ser. Er vel bare i første innlegget mitt jeg skrev M5. Men de er heelt like!

Lenke til kommentar

Logotrim er jeg sterk motstander av. Hadde jeg hatt en bil med mye power, f.eks S6 så tror jeg at jeg faktisk ville ha fjernet alt som kan minne om S6 bare for fun :D Egentlig alt av 2.0 TDi, 520d, AMG osv.. alle merker SKAL bort. Det ser så mye bedre ut uten!

 

Jeg vurderer svært seriøst å kline på merker med en ganske kjip modellbetegnelse på min.

Så kan folk tro den er ultradøll helt til de hører motorlyd eller jeg gir på.. :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer svært seriøst å kline på merker med en ganske kjip modellbetegnelse på min.

Så kan folk tro den er ultradøll helt til de hører motorlyd eller jeg gir på.. :)

 

Nå ble jeg nysjerrig. Hva slags bil?

 

Liker merkene bak på Nissanen min jeg, "1.8 TURBO 16 VALVE". Eneste er japseloffen som avslører litt... Men det skal fikses med neste lønning!

 

Sorry for offtopic :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...