Gå til innhold

Prøve igjen med et forumtreff i sommer? (Treff bekreftet på Egons på Byporten, Oslo klokka 16:00 29. juni)


€uropa

  

45 stemmer

  1. 1. Hvem vil være med hvor?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Råder til å enten ta det i Oslo eller en annen storby sfjord har for få brukere.

 

Det som vi har gjort de siste gangene har vært at vi spiser et eller annet sted og drikker litt øl ( noen mer en andre) Så stikker vi på en pub eller lignende for å prate piss å ha det morro

Lenke til kommentar

Måltid er bra, mens aktivitet skaper kanskje litt mer prat og moro (men er væravhengig om vi f. eks skal spille litt vennskapelig fotball i en park). Er kaaaanskje med om det blir i Oslo, spørs på jobb og økonomi. Evt. om noen skal kjøre fra Vestfold som har plass til en liten fru i bilen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg foreslår at vi tar utgangspunkt i grilling i en park (da får vi både mat og aktivitet), men med værforbehold. Dersom været er dårlig drar vi på et spisested. Vi bør nok reservere bord (blir fort såpass mange at det er nødvendig), og det blir jo litt trøblete om det bare er plan B, men det skal nok la seg løse (høre med en restaurant om vi kan reservere bord men avbestille innen et gitt tidspunkt, f. eks tidlig på dagen det gjelder eller lignende)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg foreslår at vi tar utgangspunkt i grilling i en park (da får vi både mat og aktivitet), men med værforbehold. Dersom været er dårlig drar vi på et spisested. Vi bør nok reservere bord (blir fort såpass mange at det er nødvendig), og det blir jo litt trøblete om det bare er plan B, men det skal nok la seg løse (høre med en restaurant om vi kan reservere bord men avbestille innen et gitt tidspunkt, f. eks tidlig på dagen det gjelder eller lignende)

 

Det høres bra ut. Jeg lagde en offentlig avsteming, slik at folk enkelt kan melde seg på og vi har oversikt over hvem som vil være med. Jeg lagde ett alternativ for hver by som er blitt foreslått her. Det vil utvilsomt bli et forumtreff i Oslo, som har hovedvekten av brukerne i denne tråden, men de som vil ha et treff andre steder, kan også organisere seg. Jeg valgte å inkludere Sandefjord siden det var så mange som 3 - 4 stykker som svarte at det kan være aktuelt. Men Sandefjord er jo ikke langt unna Oslo, så jeg regner med at de fleste som bor i nærheten like lett kan komme seg til hovedstaden. Forutsatt at vestfoldingene ikke foretrekker å ha et lite treff alene.

 

Når passer det å møtes i Oslo? Jeg foreslår den siste helga i juni, altså fredag 28. eller lørdag 29.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Nei, ikke i utgangspunktet. Men det er ikke umulig at kvelden trekker ut til en bytur for de som kan og vil. Og jeg regner ikke med at noen har lyst til å ta på seg noe ansvar, så det er en fordel om foreldrene dine tillater det.

 

Det svaret var altså til Simorinho, i tilfelle noen er i tvil.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har dere å tilby i Sandefjord? Kollektivtransport, parkering (gratis? ), aktiviteter, mat, lokale?

Kunne ha tatt Tønsberg som er like ved, 20min kortere vei for de som bor i Oslo. Tønsberg har det beste bryggelivet i Norge. Det er der alle møtes om sommeren, men utelivet i Sandefjord er slett ikke så verst det heller, Sandefjord har et bra bryggeliv, barer og gode parkeringsmuligheter. Livet på brygga i Tønsberg er enda bra, men parkering er dyrt. Begge byene har godt med kollektiv som tog og buss. E18 går igjennom begge kommunene.

 

EDIT: Sandefjord har en flyplass (Torp) om det vært å nevne.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Åpen for å være med om det passer, er dog opptatt i flere hele uker i sommer.

 

Er nærmere Oslo i sommer, men stemte Sandefjord fordi det er litt mer "eksotisk", samt pga. nærhet til Tønsberg og muligheter for evt. båt. Hvor tøft hadde det ikke vært om noen dro sammen med båt fra Oslo-området og litt sørover? Brygga i Tønsberg er forøvrig herlig om sommeren, om folk tenker bytur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...