Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i Informasjonsteknologi 1/2 - Våren 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg sitter nå og leser til IT1 eksamen som skal være på onsdag. Nå har jeg ikke klasseundervisning så er litt usikker på hvordan eksamen blir gjennomført.

 

Må jeg kunne flash i IT1? Holder det med å kunne teorien fra basisboka, samt webutvikling og databasebehandling? Eller må jeg ta et lynkurs i photoshop og flash?

Endret av petterfraoslo
Lenke til kommentar

Jeg sitter nå og leser til IT1 eksamen som skal være på onsdag. Nå har jeg ikke klasseundervisning så er litt usikker på hvordan eksamen blir gjennomført.

 

Må jeg kunne flash i IT1? Holder det med å kunne teorien fra basisboka, samt webutvikling og databasebehandling? Eller må jeg ta et lynkurs i photoshop og flash?

Du er ganske avhengig av basiske kunnskaper i flash og photoshop. man får gjerne oppgaver som går ut på at man skal sette sammen et bilde i ps av flere forskjellige bilder, gjerne redigere de litt. Også animasjonsoppgaver i flash, og koding i dreamweaver er aktuelt.

Lenke til kommentar

Du er ganske avhengig av basiske kunnskaper i flash og photoshop. man får gjerne oppgaver som går ut på at man skal sette sammen et bilde i ps av flere forskjellige bilder, gjerne redigere de litt. Også animasjonsoppgaver i flash, og koding i dreamweaver er aktuelt.

 

Er dette oppgaver man får virkedagen før eksamen eller er det oppgaver man får i det eksamen starter ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk 5. Smule missfornøyd. Purra etter begrunnelse og skal se om jeg skal klage.

Kan man få begrunnelse?

 

Fikk selv 5, og det eneste jeg kan tenke meg at kan ha trukket ned er den dokumentasjons-tullet vi fikk til slutt. Har aldri hatt om det, og læreren ble overasket over at vi fikk det. Skal snakke med læreren min om det er noe vits. Hva gjør du?..

Lenke til kommentar

Kan man få begrunnelse?

 

Fikk selv 5, og det eneste jeg kan tenke meg at kan ha trukket ned er den dokumentasjons-tullet vi fikk til slutt. Har aldri hatt om det, og læreren ble overasket over at vi fikk det. Skal snakke med læreren min om det er noe vits. Hva gjør du?..

 

Jeg var da genial og er i københavn, for å klage må man gjøre det skriftlig. Så vet ikke helt. FInne nummeret til læreren og spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...