Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, tenkte det samme. Eg er så dårleg i nynorsk at det er flaut, fekk beskjed av læraren min at eg var ein av dei beste i bokmål i klassen. Mens i nynorsk var eg ganske dårleg, altså midt på treet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi burde skriv på nynorsk frå no av? For å byrje å tenkja på nynorsk? Syns det er bra idee eeg! Det er berre å rette på meg, har sikkert plenty av feil sjølv, men øvingar gjer meistrar

God ide!

Skrevet

eg klarte å gløyme å skrive nedlastings datoen idag, trur dokkar at det trekkjer meg mykje? :(( :wee:

Nei, det trur eg ikkje, så lenge du har med kjelder så går det nok bra

Skrevet

Haha, tenkte det samme. Eg er så dårleg i nynorsk at det er flaut, fekk beskjed av læraren min at eg var ein av dei beste i bokmål i klassen. Mens i nynorsk var eg ganske dårleg, altså midt på treet.

Da er det berre å byrje å skrive på nynorsk :)

Skrevet

Er det nokon som har nokre gode skildringar eller metaforar?

Kva har de tenkt til å skrive om i morgon? Nokon som har skrive ein disposisjon eller to dei vil dele?

Skrevet

Noen som har noen forslag til hva man kan skrive fortelling om i morgen? Jeg har ingen ideer og trenger noe tips :wee:

Skrevet

Sei frå om det er noko dykk treng hjelp til! Eg har hatt nynorskundervisning sidan 1.klasse. Har 5+ i Norsk hovudmål :)

Eg er ikkje så flenk i nynorsk.. Det er synd :( Eg veit ikkje korleis du kan hjelpe meg, eg treng berre å skrive nynorsk trur jeg, berre å få det inn i hovudet mitt til i morgon haha

Skrevet

Eg er ikkje så flenk i nynorsk.. Det er synd :( Eg veit ikkje korleis du kan hjelpe meg, eg treng berre å skrive nynorsk trur jeg, berre å få det inn i hovudet mitt til i morgon haha

Ja, det er nok best det! Eg trur vi som har nynorsk som hovudmål har ein stor fordel sidan nynorsk er mykje vanskeligare å lære. Føler med deg!

Skrevet

har aldri høyrt "flenk" før? eg*

Skrevet

eg treng hjelp til om man skal bruke dykk/dokkar/deira/dei/de osv!

Tok bilde av det vi har i norskboka... Kan det hjelpe? :p

post-265965-0-18674800-1369327642_thumb.jpg

Skrevet

Noen som har noen forslag til hva man kan skrive fortelling om i morgen? Jeg har ingen ideer og trenger noe tips :wee:

Eg trur at du må fokusere på nynorsk no, å skrive ein forteljing er ikkje så vanskeleg, det er berre å bruke fantasien din

Skrevet

Eg lurer på det same, set veldig pris på det dersom nokon hadde tatt seg tida til å hjelpe oss litt. :)

Skrevet (endret)

Sei frå om det er noko dykk treng hjelp til! Eg har hatt nynorskundervisning sidan 1.klasse. Har 5+ i Norsk hovudmål :)

Kvifor får du ikkje 6? Trur nok du klarar det no. :)

Endret av Bassa.
Skrevet

Eg går på ein skule der eg er den einaste bokmålselev i klassen. Sjølv om eg har hatt nynorsk i fleire år no i undervisninga får eg det ikkje inn, føler meg så mykje meir stødig på bokmålen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...